utorok 8. septembra 2020

Pripravujte

Pripravujte - 13. apríla 2020

Musíte Pripravovať vaše srdce viac než čokoľvek iné. Na ničom inom vám nesmie záležať viac. Nič si Nevezmete so sebou, keď opustíte tento svet. Preto musíte Pripravovať vaše srdce nadovšetko ostatné. Buďte vždy Pripravení a Pohotoví, Potešiteľní Mne, tak že vás Nájdem Hodných v onen Deň pre Zdedenie Môjho Večného Kráľovstva.

Srdcia mnohých Nie sú Pripravené. Nie sú Nachystaní ani Potešiteľní pre Mňa. Kvôli tomu Poviem mnohým v onen Deň, Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí páchate neprávosť. Čo Poviem vám? To je všetko, na čom vám musí záležať. Starajte sa o váš osud. Pripravujte si vaše srdce.

Mnohí sa starajú o nesprávne veci. Ich priority Nie sú správne. Ich srdcia Nie sú Pripravené. Musíte žiť vaše životy na takej Ceste, aby ste boli vždy Pripravení a Nachystaní stáť predo Mnou. Nikto nechce byť sklamaný v onen Deň.

Naprávajte vaše cesty. Pripravujte a Strážte vaše srdce. Nepoškvrňujte vaše srdce. Vy ste Chrámom Môjho Ducha Svätého. Tých ktorí ničia Môj Chrám, Ja ich tiež Zničím. Buďte Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma nikto Neuvidí.

https://www.youtube.com/watch?v=Yr6ufHrim0Y

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...