utorok 8. septembra 2020

Biblické morové rany, nákaza

Biblické morové rany, nákaza - zo 4. mája 2020)

Deti, prečo pokračujete provokovať môj hnev? Odstránil som vaše modly, aby som spravil čas pre vás na hľadanie mojej tváre. Učinili ste toto? Z tohto dôvodu som vás vložil do samoty. Zatiaľ čo vidím mnohých kľačať na kolenách. Počujem iných reptať proti mne. Ich modly zo zlata a striebra budú bezcenné. Peniaze ich BOHA im nepomôžu. Choďte do vašej modlitebnej komôrky a teraz volajte ku mne. Ja vás vypočujem, odpustím vaše hriechy. Posielam nákazy, aby vás pohli k činu. Posielam nákazy, aby som si získal vašu pozornosť. Posielam nákazy, aby som obmäkčil srdcia ľudí k PRAVDE o tom, kto SOM. Pokorte sa a čítajte moje SLOVÁ. Prehľadávajte vaše srdce, kde je vaša dôvera umiestnená.? ŠELMA má mnohých svetských priateľov. Spolupracuje s nimi v tieňoch, aby naplánovala svoju silovú VLÁDU. Zatiaľ čo ľudia spia, ona pracuje. Zem sa zatrasie a potopí pod vami. Veže a monumenty sa rozpadnú a zrútia. Temnota bude nad národmi. Ruka Ničiteľa neuchopí deti, ktoré mi dal môj Otec. Tak ako to bolo v Egypte, tak to bude opäť v týchto POSLEDNÝCH DŇOCH. Hľadajte ma kým zostáva čas. Nákazy budú pokračovať až pokým spoznáte, že JA SOM PÁN.

https://www.facebook.com/barbarafrancis.Dolly/posts/2910697932350470

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...