utorok 8. septembra 2020

Moja Vôľa

Moja Vôľa - 24. apríla 2020

Vždy musíte Hľadať, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli, ktorá je to, čo Chcem od každého z vás. Moja Vôľa Staň sa, nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Na Mojej Vôli záleží. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Dosiahnu všetko čo Chcem a ako to Chcem, v Mojom Stanovenom Čase.

Hľadajte vždy Moju Vôľu vo všetkom, aby ste Mi boli Potešiteľní. (Matúš 7,7) Ja Som Ten, o ktorom to všetko je. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. (Matúš 6,10) Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Majte Vieru vo Mňa preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť. Vkladajte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný.

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. (Ján 6,39) Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám mnohých k pokániu, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Čiňte pokánie a odvracajte sa od vašich nesprávnych ciest a Nasledujte Ma, Moju Cestu. Moje Cesty Nie sú vašimi cestami, Moje Myšlienky Nie sú vašimi myšlienkami. Zapierajte sa, dvíhajte váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu. (Matúš 16:24-27, Galaťanom 5:24) Moja Vôľa buď vždy Učinená.

Moja Vôľa je to, aby ste vytrvávali so Mnou, až do úplného konca. Ja Som vaša jediná Nádej na Večný Život. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma a Nikoho iného. Ja Som váš Zdroj Života. Ja Som Svätý a aj vy musíte byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí. Nedajte sa nikým zlákať preč odo Mňa so lžami a prázdnymi prísľúbmi. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Buďte Spravodliví, toto je Moja Vôľa pre vás. Ja Som jediný Spravodlivý Sudca a Súdim Čestne a Opodstatnene. Pokorne sa úplne podriaďte Mne a Mojej Autorite. Staň sa vždy Môja Vôľa.

https://www.youtube.com/watch?v=RoUHwwoTAHs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...