utorok 8. septembra 2020

Zakrátko už nebudú žiadne varovania, proroci, poslovia ani znamenia. Iba hlad za Mojím slovom!

Zakrátko už nebudú žiadne varovania, proroci, poslovia ani znamenia. Iba hlad za Mojím slovom! - z 2. júna 2020 (prepis z videa)

Ezechiel 7,4-5: "A moje oko sa nezľutuje nad tebou, ani nebudem šetriť; ale uvrhnem tvoje cesty na teba, a tvoje ohavnosti budú v tvojom strede, a zviete, že ja som JeHoVaH. Takto hovorí Pán JeHoVaH: Zlo, jedno zlo, hľa, prichádza." ; tiež Skutky 2,38.


Réma: "Jedna nákaza za druhou, jedna pohroma za druhou, jedno spaľovanie za druhým, jedno zemetrasenie za druhým. Vyprovokovali ste Môj hnev i trestajúci hnev. Stále však nechcete činiť pokánie za vašu skazenosť a ohavnosti. Zakrátko už nebudú žiadne ďalšie varovania, žiadni ďalší proroci, žiadni ďalší poslovia, žiadne ďalšie sny či vízie, žiadne ďalšie znamenia, iba hlad za Mojím slovom! Ticho v nebesiach, keď rozsudky neprestanú dopadať na nekajúcnych. Bohu sa nebudú posmievať."

SOON THERE WILL BE NO MORE WARNINGS, PROPHETS, MESSENGERS OR SIGNS.JUST A FAMINE OF MY WORD!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...