pondelok 21. septembra 2020

Kráčajte so Mnou na Vynikajúcej Ceste

Kráčajte so Mnou na Vynikajúcej Ceste – 21. septembra 2020

Musíte Kráčať so Mnou na Vynikajúcej Ceste, ktorá spočíva vo Vynikaní Lásky. Ja Som Láska. Ja musím byť vašou Prvou Láskou a vy nesmiete Milovať Nič viac ako Mňa, inak Nie ste Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva.

Láska je Prikázanie a Nie možnosť, ako tomu mnohí veria. Musíte Ma Milovať s celým vaším srdcom, dušou, mysľou a silou a Ukazovať Mi vašimi Skutkami, vašu úplnú Poslušnosť Mne, že Ma Pravdivo Milujete, Kráčaním so Mnou každý deň na Vynikajúcej Ceste Lásky, v Jednotnosti, Zajedno v Duchu a v Pravde. Všetko čo Vravíte alebo Konáte musí byť z Lásky a Pravdy. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

Kráčajte so Mnou na Vynikajúcej Ceste, vo Vynikaní Lásky, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli a Mne Potešiteľní. Moje Jarmo je Príjemné a Moje Bremeno je Ľahké. Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte Moje Oboznamovanie a Vedenie vás, na každom kroku Cesty, až do úplného konca. Nebude to márne, keď Kráčate so Mnou na Vynikajúcej Ceste, vo Vynikaní Lásky. Ostatní Uvidia a Poznajú, že ste Moji. Reprezentujete Ma vo svete, ste Mojimi Vyslancami. Zaobchádzajte s druhými z Lásky, rovnakou cestou akou chcete, aby aj oni zaobchádzali s vami. Neodplácajte zlo so zlom, ale s Dobrom, z Lásky. Dobývajte s Láskou. Láska Zjednocuje, ale nenávisť rozdeľuje. Láska je najvyššia rozlišovacia charakteristika Mojich Pravých Nasledovníkov. Musíte vyčnievať a byť odlišní, deti Svetla a Nie tmy. To je dôvod, prečo Volám každého z vás Kráčať so Mnou na Vynikajúcej Ceste, vo Vynikaní Lásky, pretože dni sú zlé.

https://www.youtube.com/watch?v=Aa4iAIt3rso

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...