streda 30. septembra 2020

Videl som toho už dosť, ženci prichádzajú, je čas na žatvu!

Videl som toho už dosť, ženci prichádzajú, je čas na žatvu! - 28. 9. 2020

Boh: 'Dcéra,  hovor o Veľkej Žatve. Koľko je tých tam na Zemi?'
Barbara:  'Takmer 8 miliárd duší …'
God:  'Čo iné vidíš?'
Barbara:  'Vidím bojovať človeka s človekom. Vidím prichádzať občiansku vojnu. Vidím ohne a nákazy mimo kontroly. Vidím zemetrasenia každú hodinu i deň. Vidím kazateľov uctievajúcich peniaze namiesto kŕmenia Tvojich oviec. Vidím vojny a počúvam o prichádzajúcich vojnách. Vidím zlých ľudí na pozíciách autority. Vidím ako začína útlak a vraždenie Tvojich detí. Vidím Tvoje deti prenasledované a zabíjané za to, že veria v Teba. Vidím bábätká zabíjané v materniciach.'
Boh:  'To je čas na Žatvu. VIDEL SOM TOHO UŽ DOSŤ! Kto bude zberať zrno z polí? ŽENCI PRICHÁDZAJÚ! Moji anjeli sú s vami. Veríte v jediného zrodeného Syna, Ježiša Krista? KAJAJTE SA TERAZ!'"

Písmo: "14 A pozrel som a uvidel som biely oblak, a na oblaku sedel podobný Synovi človeka, majúci na svojej hlave zlatú korunu a vo svojej ruke ostrý kosák. 15 A iný anjel vyšiel z chrámu, volajúc s hlasným hlasom na toho, ktorý sedel na oblaku: Pošli svoj kosák a žni, lebo ti prišla hodina žať, pretože žnivo zeme dozrelo. 16 A ten, ktorý sedel na oblaku, hodil svoj kosák na zem; a zožatá bola zem. 17 A opäť iný anjel vyšiel z chrámu, ktorý je v nebi, a tiež mal ostrý kosák. 18 A ešte iný anjel vyšiel od oltára, ktorý mal moc nad ohňom, a zavolal s hlasným krikom na toho, ktorý mal ten ostrý srp, a povedal: Pošli svoj ostrý kosák a zrež (pozbieraj) strapce vinice zeme, pretože dozreli jej hrozná. 19 A anjel hodil svoj kosák do zeme a orezal vinicu zeme a hodil do veľkého lisu hnevu Božieho." Zjavenie 14:14-19 KJV
https://www.youtube.com/watch?v=webDRdgXS3g



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...