piatok 4. septembra 2020

Uzmierenie

Uzmierenie – 4. septembra 2020 (Slová Pána Ježiša k nám)

Vy Ste Moji Vyslanci vo svete. Mojim Plánom a Účelom je Uzmierenie. Musíte byť ochotní Zmierovať aj druhých so Mnou, aby tak aj oni mohli byť v Pokoji so Mnou. Ja Som Ten, o ktorom to celé je. Som Svetlo sveta, Princ Pokoja, Darca Života. Som jediná Cesta, Pravda a Život, mimo Mňa nie je žiaden iný a ani nikdy nebude. Ja Som jediný Záchranca, Mesiáš sveta. To je dôvod, prečo každý musí byť Uzmierený so Mnou, aby mal Nádej na Večný Život na konci.

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Nenachádzam žiadne Potešenie v smrti hriešnika. To je dôvod, prečo Volám hriešnikov k pokániu, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. To je dôvod, prečo musíte viesť druhých k pokániu, aby boli Uzmierení a v Pokoji so Mnou, aby tak mohli činiť rovnako. Vy všetci môžete byť Vyslancami Zmierenia.

Moje Prisľúbenia Nikdy Nezlyhávajú. Ja Som vždy Verný. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Dosiahnu všetko čo Chcem. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu, aby činili Moju Vôľu, aby boli v Mojej Dokonalej Vôli.






















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...