utorok 8. septembra 2020

Slovo z 11.5.2020:

Ježišove slová z 11.5.2020:

Deti, práve teraz mnohí z vás vidia môžu vidieť a dostávajú porozumenie prichádzajúceho nebezpečenstva. BUDETE si musieť vybrať, či sa postavíte za SPRAVODLIVOSŤ alebo či nasledujete slepé ovce na porážku. Mnohí budú nenávidení a dokonca usmrtení za státie SO MNOU. JA SOM. Zatiaľ čo úrady zastavili vašu slobodu a pohyb, sú zaneprázdnení so zavádzaním ich vlastných zlých agend. Aj Ja som bol zaneprázdnený s očisťovaním mojich vlastných pre tento čas. Čas SÚŽENIA. Pripravil som a naučil som mojich SVÄTÝCH všetky veci. Môj DUCH prebýva v nich. TYRANSKÝ VODCA SA ČOSKORO ODHALÍ PRE ZÁSTUPY. SILNE SA DRŽTE!

https://www.facebook.com/barbarafrancis.Dolly/posts/2927511130669150

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...