utorok 8. septembra 2020

Utláčateľ bude utlačený, vraví Pán

Utláčateľ bude utlačený, vraví Pán - 12. júna 2020




(Proroctvo od brata Daniela)  Hovor teraz, synu človeka, hovor k utláčaným, hovor k sužovaným. Moje slová sú to, čo pozdvihuje beznádejných. Toto sú dni osvietenia. Cesta bola vyčistená a putovanie sa blíži ku koncu. Počúvam náreky utláčaných. Ich hlasy dosiahli k nebu. Zotriem ich slzy, lebo som Boh spravodlivosti. Utláčateľ bude utlačený. Sudca bude súdený. Oni budú pokorení, lebo moje slovo je dvojsečný meč a všetci prinesú svedectvo k mojej sláve.

THE OPPRESSOR SHALL BE OPPRESSED , SAYS THE LORD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...