streda 26. augusta 2020

Buďte Seriózni Nie Hráčmi Hier

Buďte Seriózni Nie Hráčmi Hier - 12. marca 2020

Musíte byť seriózni a Nie hráčmi hier, pretože oni budú veľmi sklamaní v onen Deň, ak Mi Nenaslúchali, Neposlúchali Ma a Nenasledovali Ma, Toho o ktorom to všetko je, až do úplného konca. Ja Som Jediný, kto vám Dovolí alebo Zamietne Vstúpiť do Neba. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Ja Rozhodujem o vašom osude na konci vášho dočasného putovania. Buď to bude Večný Život alebo večné zatratenie. To Nie je hra.
Buďte rozumní a seriózni k vášmu osudu. Nebuďte hráčmi hier. Hľadajte ako byť vo všetkej Pravde, Mne Potešiteľní a v Mojej Dokonalej Vôli. Nedomnievajte sa, že takí ste. Pýtajte sa Ma, Toho jediného, ktorý Pozná vaše srdce, pohnútky a myšlienky. Ja Som Onen jediný Spravodlivý Sudca. Ja Zapisujem aj Odnímam mená z Knihy Života a Nikto iný.
Mnohí budú sklamaní a budú za to musieť viniť len sami seba. Poviem mnohým v onen Deň, Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vás ktorí konáte neprávosť. (Pozri Matúš 7,21-23, Lukáš 13,23-30)
Hráči Naskriptovaných hier nemajú Žiadne Pravé Poznanie o Mne Ani Odo Mňa. Opierajú sa o ich vlastné porozumenie. Nepoznajú Ma Reálne, Ani nie sú Vedení Ani Privádzaní do všetkej Pravdy Mojím Duchom Svätým. Mnohí majú nepoučiteľného ducha, kvôli tomu sú hráčmi Naskriptovaných hier. Nemilujú Pravdu ale lži. Sú iba náboženskí, vyznávajú Ma so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Nemajú Žiadny Osobný Intímny Vzťah so Mnou.
Buďte pokorní a vždy Poučiteľní a Nie arogantní hráči Naskriptovaných hier s nepoučiteľným duchom. Jestvuje cesta, ktorá sa zdá byť správnou, ale jej koniec vedie len k smrti. Hľadajte Život Nie smrť. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Kajajte sa a odvracajte sa od vašich nesprávnych ciest. Buďte odlišní, buďte oddelení a Ja vás Prijmem, Alebo si budete niesť následky. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Buďte seriózni, Nie hráčmi hier.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...