streda 5. augusta 2020

TOTO BY MOHLO BYŤ POSLEDNÉ VIDEO A ODKAZ PRE VÁS, KTORÝ KEDY UVIDÍTE! ČAS SA NAPLNIL!

TOTO BY MOHLO BYŤ POSLEDNÉ VIDEO A ODKAZ PRE VÁS, KTORÝ KEDY UVIDÍTE! ČAS SA NAPLNIL! - 5. augusta 2020

Ježišove slová k nám vypočuté a zdieľané sestrou Barborou:

(Matúš 7, 21Nie každý, kto mi hovorí: Pane, Pane! vojde do nebeského kráľovstva, ale ten, kto činí vôľu môjho Otca, ktorý je v nebesiach. 22 Mnohí mi povedia tamtoho dňa: Pane, Pane, či sme neprorokovali v tvojom mene a v tvojom mene démonov vyháňali a v tvojom mene mnoho divov nečinili? 23 A vtedy im vyznám: Nikdy som vás neznal. Odídite odo mňa, páchatelia neprávosti!)



Volal som vás a neodpovedali ste. Klopal som a neotvorili ste. Namiesto toho ste pokračovali vo vašej skazenosti, otvorene ste predvádzali vaše perverznosti, cudzoložstvo a smilnenie. Zlí ľudia so zlými myšlienkami, ukrývajúci sa v temnote, aby konali diabolské skutky. Ja všetko vidím. Nepokorili ste sa predo Mnou a nepýtali ste si odpustenie. Ja som vás nikdy nepoznal, pritom vy vyznávate, že patríte ku Mne. Klamete, podvádzate a kradnete, v úsilí aby ste si nahromadili poklady. Áno, Ja hovorím k vám! Zanedlho ukážem všetky vaše zlé skutky vo svetle a odhalím ich s vami. Nič z toho čo ste urobili druhým neprešlo nepovšimnuté alebo nezaznamenané. Porušovali ste Moje prikázania, viaceré! Pritom však nekonáte pokánie ani si nepýtate milosť! Prečo? Pýcha a chtíč. Pozrite okolo seba, súd je nad národmi. Ešte som len začal účtovať s touto skazenou poslednou generáciou. Posielam mor, hladomor a vojnu. Posielam potopy, požiare a zemetrasenia. Otriasam nebesiami, oheň bude pršať zhora. Prenechávam vás vašim vlastným zvráteným túžbam. Rovnako ako som urobil v Sodome a Gomore. Pošlem mlčanie. Pokryjem krajiny s temnotou. Tí ktorí patria Mne, budú v bezpečí, dokým to neprejde okolo nich. Presne tak ako som ochránil Moje deti v Egypte, ochránim teraz Mojich vlastných. Nech sa tak stane!

https://www.youtube.com/watch?v=5yPTM5dWdfQ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...