pondelok 3. augusta 2020

Bezzákonnosť, ktorú teraz vidíte, spraví cestu pre Šelmu, Antikrista! - 2. 8. 2020

Bezzákonnosť, ktorú teraz vidíte, spraví cestu pre Šelmu, Antikrista! - 2. 8. 2020 (vypočuté od Pána a zdieľané od sestry Barbary)

2.Sol.2: 3 Nech vás nikto nezvedie nijakým spôsobom, lebo deň Kristov nenastane, kým prv nepríde odpadnutie, a nebude zjavený človek hriechu, syn zatratenia, ... 7 Lebo tajomstvo bezzákonnosti už pôsobí, len až by ten, kto teraz zdržuje, bol odstránený zo stredu. 8 A potom bude zjavený ten bezzákonný bezbožník, ktorého Pán Ježiš zabije duchom svojich úst a skazí zjavením svojho príchodu,...

Zhýralosť a bezzákonnosť, ktorú teraz vidíte, spraví cestu pre Šelmu, Antikrista. Pretože on je človekom bezzákonnosti. Mnohí sú zvedení. Vyzerajú a očakávajú iného a on je už s vami. Uctieva iného boha, nie Ja Som. Kedysi bol a znova bude, pýšiaci sa človek. Povýši sám seba, zmení zákony aby ich viac prispôsobil svojim zvrátenostiam. Opozícia bude odsúdená na smrť. Satan bude stáť pyšne. Moje deti, nestrácajte odvahu pritom, čo vidia vaše oči. Kráľovstvá sa budú ďalej rúcať. Spravodliví budú prenasledovaní a zosmiešňovaní a zabíjaní pre Moje meno, ako je to napísané. Tak ako pľuvali na Mňa a predviedli Ma pred autority*, rovnako urobia vám. Držte si vašu vieru. Kráľovstvo je na dosah ruky. Moji stražcovia a poslovia vás varovali, aby ste sa pripravili na prichádzajúcu tvŕdzu, hladomor a vojnu. Zvážili ste si toto varovanie? Viem že ste unavení, zakrátko vás povolám ku Mne. Ja Som váš Vykupiteľ, niet žiadneho iného.
https://www.youtube.com/watch?v=X7JTf3CTbDg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...