nedeľa 16. augusta 2020

Buďte vždy Pokorní

Buďte vždy Pokorní –  16. augusta 2020

Musíte byť vždy Pokorní Služobníci, ktorí sú ochotní Slúžiť Môjmu Plánu a Účelu, ako Ja Chcem. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Moje Kráľovstvo je Ono jediné Kráľovstvo, ktoré bude trvať Večne a ono Nie je zo sveta.


Ja Nežijem v chrámoch a budovách postavených ľuďmi z kameňa a malty, ale v srdciach Mojich milovaných detí. Vy ste Chrámom Môjho Svätého Ducha. To je dôvod, prečo musíte byť Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí. Nedovoľte arogantným zvádzať vás Ani odvábiť vás preč odo Mňa, s ich lžami a prázdnymi sľubmi. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Moju Cestu a Nebudete sklamaní.


Pokorne sa Podriaďujte úplne Mne a Mojej Autorite. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu, keď vás Usmerňujem a Vediem Ja Osobne, aby ste činili Moju Vôľu, Nie vašu vlastnú alebo tú iných ľudí.


Buďte vždy Pokorní a Nepovyšujte sa. Ja Milujem Pokorných a Povýšim ich, ale Staviam Sa Proti arogantným a Pokorím ich, pretože oni povýšili seba. Sú Mi Ohavnosťou a Nie sú Mi potešiteľní. To je dôvod, prečo Chcem od váš všetkých, aby ste boli Pokorní a Nie arogantní. Kráčajte Pokorne so Mnou každý deň, aby ste dosiahli všetko, čo Ja Chcem. Vyhľadávajte, ako byť vždy Potešiteľní Mne a Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Ste Mojimi Vyslancami, ktorí Reprezentujú Mňa a Moje Večné Kráľovstvo vo svete, ktorý je v temnote, pretože mnohí si vyberajú Milovať temnotu viac ako Svetlo a to je dôvod, prečo ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Buďte vždy Pokorní, ochotní a rozhodnutí Slúžiť Môjmu Plánu a Účelu tak ako Ja Chcem, až do samého konca. Nebude to márne Ani nebudete sklamaní.


https://www.youtube.com/watch?v=W_aQljMTVzo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...