sobota 29. augusta 2020

Moje Zaistenie - Ježišove slová k nám

Moje Zaistenie – 29. augusta 2020

Musíte Odpočívať v Mojom Zaistení pevne až do úplného konca. Ja Som vaša jediná Nádej na Večný Život. Ak Zostávate so Mnou na celej Ceste, máte Moje Zaistenie a Nebudete sklamaní, Nebude to márne.

Môžete vedieť, či Som s vami Spokojný alebo nie. Pýtajte sa Ma a nikoho iného. Ja Som Jediný, kto Pozná každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Tiež Testujem každé srdce a Dávam plné Zaistenie tým, ktorí Ma pravdivo Milujú a Poslúchajú Ma. Nikto to nedokáže predstierať. Odhaľujem predstieračov. Oni nemajú Žiadne Zaistenie Večného Života, iba prázdne sľuby.

Moje Milované deti môžu mať Spoľahnutie, že budú Odpočívať v Mojom Zaistení, tam nie je Žiadne Odsúdenie pre tých, ktorí Prebývajú vo Mne a zostávajú so Mnou až do úplného konca. Majú Nádej na Večnú Slávu, že budú so Mnou Naveky. Ja Nikdy Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Odpočívajte v Mojom Úplnom Zaistení, že vás Milujem a Starám sa o vás. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Zomrel som za všetkých z Lásky. Zaplatil som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou na Kríži. Tí ktorí sú Uzmierení a v Pokoji so Mnou, môžu Odpočívať v Mojom Zaistení, že prijmú Odmenu Večného Života na konci. Majú Moje Plné Uistenie. Ja Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam.


https://www.youtube.com/watch?v=OJCQyZ_tqGI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...