nedeľa 16. augusta 2020

Vojna prekvapí nepripravených, v národoch bude zmätok a násilnosti

Vojna prekvapí nepripravených, v národoch bude zmätok a násilnosti. - 1.8.2019


Citát z Biblie, z Matúša 24,15 Keď teda uvidíte ohavnosť spustošenia, o ktorej hovoril prorok Daniel, že stojí na svätom mieste (Kto čítaš, rozumej!)  = obľuba homosexuálneho hriechu v srdciach ľudí.

Moje deti, vidím ako sa svet pokúša umlčať tých, ktorých som povolal a zvolil rozprávať pre mňa v tomto neskorom čase. Hustá temnota pokrýva mnohých. Pokúšajú sa v nej skryť moje žiarivé svetlá. Pretože odmietajú kajať sa a pokoriť sa, pokúsia sa neúspešne zakázať a zadusiť moje slovo a tých, čo ho rozprávajú. Zlí muži so zlými myšlienkami a skutkami nezvíťazia. Je to napísané, že on, diabol, sa túla po zemi hľadajúc tých, ktorých by mohol zožrať. Práve teraz hľadá deti, VAŠE deti. Ukazuje im perverziu zamaskovanú ako dobro. Infiltroval už vaše školy, crikvi, domy a rodiny. Vy, RODIČIA ste toto dovolili. Moji Poslovia a Proroci hlasno kričia zo striech. Ich hlasy dopadajú na hluché uši. Zakrátko bude vláda regulovať každú stránku vášho života. Vaše deti sú školené v Zle nie v dobre, pretože VY ste slepí a hluchí. Mnohí ktorí sú pripravení postaviť sa proti tomuto Zlu, budú odsúdení na smrť za postavenie sa za spravodlivosť. Vojna prekvapí nepripravených. V národoch bude zmätok a násilnosti. Satan bol zvrhnutý na Zem. Je pripravený vziať svoje pozíciu ako SVETOVÝ LÍDER. Poznáte ho? Bol kedysi, bude znova. POSIELAM VÁM ZNAMENIE na slnku, mesiaci a hviezdach. Kajajte sa a vráťte sa ku Mne. Keď uvidíte odohrávať sa ony veci napísané u Proroka Daniela, pozrite nahor, vykúpenie je blízko.
https://www.facebook.com/barbarafrancis.Dolly/posts/2327870040633265

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...