nedeľa 18. októbra 2020

Hľadajte a Nasledujte jedine Moju Poradu

Hľadajte a Nasledujte jedine Moju Poradu – 18. októbra 2020

Musíte Hľadať a Nasledovať jedine Moju Poradu, pretože dni sú zlé. Ja Som Jediný, kto Pozná všetko. Poznám Koniec od Počiatku. Nič nie je nové ani skryté predo Mnou. Všetko Vidím i Počujem. Vy všetci ste večne Predo Mnou. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky.

Nezáleží na vašej situácii alebo okolnostiach, Vyhľadávajte jedine Moju Poradu a Nasledujte jedine Moju Poradu, vtedy Nebudete sklamaní.

Mnohí hľadajú svoju poradu od omylných mužov a žien, ale Nie Odo Mňa. Ľudia zlyhávajú a sklamávajú jedni druhých a potom chcú niektorí Viniť Mňa, ale Nehľadali Ani Nenasledovali jedine Moju Poradu, ale tú od iných ľudí. Nesú si následky a musia za to viniť len samých seba.

Nevkladajte vašu Nádej a Dôveru do omylných mužov a žien. Ja Som vždy Verný. Vkladajte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Vyhľadávajte a Nasledujte jedine Moju Poradu. Majte Vieru vo Mňa a Nepochybujte o Mne. Vypracúvam všetky veci pre Dobro v Mojom Čase pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moja Porada stojí Naveky. Ja sa Nemením. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem.

Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte jedine Moju Poradu a budete mať Nádej na Večný Život na konci. Nepohŕdajte Mojou Poradou, ona vás vedie k bytiu Svätými, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma nikto Neuvidí. Moja Porada vám spôsobí, že budete v Mojej Dokonalej Vôli a žiť váš Život Potešiteľne Mne a Hodný Mňa a Môjho Večného Kráľovstva.

Tí ktorí Pohŕdajú Mojou Poradou, Nemajú Nádej na Večný Život. Jestvuje cesta, ktorá sa zdá byť správnou mnohým, ale jej koniec vedie len k smrti, večnému zatrateniu. Buďte múdri a Nie pochabí. Milujem vás a Záleží mi na vás. Hľadajte a Nasledujte jedine Moju Radu, každý krok Cesty, až do úplného konca, Nebude to márne.

https://www.youtube.com/watch?v=iOf4okfWSdY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...