nedeľa 25. októbra 2020

Príde veľký hladomor, rozmiestnil som pomocníkov medzi vami

Príde veľký hladomor, rozmiestnil som pomocníkov medzi vami - 24. 10. 2020


Genezis 41:54-57: A začalo sa sedem rokov hladu tak, ako ohlásil Jozef. A keď nastal vo všetkých krajinách hlad, v egyptskej krajine bol dostatok chleba. 55 Ale keď začala aj egyptská krajina hladovať, ľud volal k faraónovi o chlieb. Faraón však povedal: „Choďte k Jozefovi a urobte všetko, čo vám povie!“ 56 A keď hlad ťažil celú egyptskú krajinu, Jozef otvoril sýpky a predával Egypťanom obilie. 57 Ale aj v egyptskej krajine sa hlad stupňoval, lebo z celého sveta prichádzali do Egypta kupovať od Jozefa obilie. Na celom svete bol totiž strašný hlad.

Vnútorné Živé Slovo Božie: Tieň smrti sa vznáša nad národmi Zeme. Veľký hlad príde ku každému národu a jazyku ľudí. Nekontrolovaný mor bude pokračovať. Slová na obzore. Volal som k pokániu, vy ste nepočúvali. Pokračujete ísť širokou cestou ničenia. Nevložili ste vašu dôveru v Ja Som (v Živého Boha), ale v ľudí sveta. Vidíte Ma odstraňovať vaše modly a vaše bohatstvá, pritom vaše uši zostávajú zatvorené pre pravdu a Moje varovania. Ukážem vám Moju silu a moc. Každé zemetrasenie, každá záplava, každý výbuch sopky, blesk, pohroma, víchor, tsunami, krúpobitie a ľadová búrka prichádza od vášho Otca v nebi, ktorý je svätý a spravodlivý. Súdy na nekajúcnych ľudí. Temnota pokračuje pokrývať zem. Temnejšie časy prichádzajú. Šelma je prichystaná a pripravená na svoj čas. Spojí sa s falošným prorokom. Prichystali ste sa a dbali ste na Moje varovania? Hlad a smrť zmenia ľudské srdcia. Zima prichádza. Modlite sa, aby ste boli ušetrení. Vždy som zaopatroval Moje deti, tak ako som umiestnil Jozefa v Egypte počas hladomoru, umiestnil som pomocníkov medzi vami. Kajajte sa teraz!
https://www.youtube.com/watch?v=7dr1auTNMso

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...