streda 7. októbra 2020

Buďte a Zostávajte na Kurze

Buďte a Zostávajte na Kurze – 7. októbra 2020

Musíte zámerne byť a zostávať na kurze (stanovenom smere cesty) v týchto dňoch. Spravte každé úsilie, aby ste boli na kurze a zostávali na kurze. Každý z vás má Vykonať mnoho práce v týchto dňoch a čas je esenciálny. satan vie, že jeho čas sa rýchlo míňa a bude skúšať a urobí všetko možné preto, aby vás dostal mimo kurzu. Nepadajte mu za korisť, ani jeho mnohým úkladom pre zvedenie vás z kurzu a stratu vášho Zamerania. Musíte si tiež zámerne udržiavať vaše Zameranie na Mne a Mojom Večnom Kráľovstve, tak aby ste mohli byť a zostať na kurze a v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

Niektorí stratili Zameranie a Nie sú už viac na kurze. Musia prísť späť, aby boli na kurze a potom zostať na kurze, lebo dni sú zlé. Buďte vždy ostražití, bdelí a Modliaci sa.

Musíte Naslúchať ku, Poslúchať a Nasledovať jedine Moje Rady, v týchto dňoch a až do úplného konca. Ja vás budem Osobne Inštruovať a Smerovať, na každom kroku Cesty, tak aby ste boli na kurze a boli schopní zostať celou Cestou na kurze. Neoneskorujte sa za Mnou, Ani neskúšajte ísť predo Mnou. Všetko je o Načasovaní. Buďte v Jednote so Mnou a Konajte tak, ako to Ja Chcem a v Mojom Čase. Mám veci pod Kontrolou. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. (Rimanom 8,28) Verte a Dôverujte Mi a Nepochybujte. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem a ako Chcem a v Mojom Ustanovenom Čase. Musíte byť a zostávať na kurze na celej Ceste Nasledovaním Ma, jedinej Mojej Cesty. Berte si postupne deň za dňom a krok za krokom. Ja idem Pred vami, aby som spravil kľukaté miesta priamymi a drsné miesta hladkými. Otváram Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa samotného. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Buďte a zostávajte na kurze, na ňom záleží v týchto dňoch.

https://www.youtube.com/watch?v=g-oGE6Lq8Nc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...