sobota 10. októbra 2020

Nezávisiac od čohokoľvek, buďte vždy v Pokoji

 Nezávisiac od čohokoľvek, buďte vždy v Pokoji – 9. októbra 2020 - Ježišove slová k nám.

Nezávisiac od vašej situácie, od toho aké môžu byť vaše okolnosti, buďte vždy v Pokoji. Nedajte si nikým vziať váš pokoj ani komukoľvek ukradnúť vám pokoj. Ak ste v Pokoji so Mnou, budete vždy mať a zažívať Môj pravý Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru.

V tomto svete nebude žiadny pravý pokoj bezo Mňa, Princa Pokoja, iba virvar. Dni sú zlé. Musíte vyhľadávať, ako byť vždy v Pokoji so Mnou a aj s ostatnými. Urobte vaše maximum preto, aby ste boli a žili v pokoji s každým. Zaobchádzajte s druhými ľuďmi rovnakým spôsobom, akým chcete, aby aj oni zaobchádzali s vami. Milujte jeden druhého z úprimného srdca. Vaše srdce musí byť čisté. Buďte vždy bezúhonní vo všetkom čo vravíte a robíte. Strážte si vaše srdce viac než čokoľvek iné. Nezáleží na tom, čo máte zniesť a vydržať v tomto dočasnom živote, udržujte si váš Pokoj.

Mnohí si Vyberajú byť zlí a Nie Dobrí. Nenechajte ich ukradnúť vám váš Pokoj a vašu radosť. Ľudia sú omylní a sklamaní. Mnohí Nie vždy dodržiavajú ich prisľúbenia. Nie sú verní Ani dôveryhodní. Vy musíte byť odlišní. Musíte vyčnievať a byť deťmi Svetla a Nie temnoty, akými ste bývali, inak len klamete seba. Toto je príčina, prečo mnohí nemajú Ani nezažívajú pravý Pokoj. Sú v Nepriateľstve so Mnou a Nie sú Mi Potešiteľní. Ak neučinia pokánie a nebudú Uzmierení so Mnou, nebudú mať Žiaden pravý Pokoj. Ja Som Darca Pokoja a Obnovujem Pokoj. Buďte v Pokoji so Mnou.

V tomto svete budete mať skúšky a súženia. Budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Mne, ale Veľká bude vaša Odmena v Nebi, Nebude to márne. Sluha Nie je väčší ako Jeho Pán. Oni Ma Nenávideli a mnohí Ma stále Nenávidia, bez príčiny. Vydržte a vytrvávajte nezávisiac od čohokoľvek a buďte v Pokoji. Ja vás Milujem a Starám sa o vás.

https://www.youtube.com/watch?v=O3GOO6_hRi8


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...