utorok 13. októbra 2020

Neotáľajte

Neotáľajte – 13. októbra 2020

Nikto nesmie otáľať s ničím v tomto čase, pretože dni sú zlé a Nikto nevie, koľko času má pre vykonanie niečoho v tejto neskorej hodine. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti a tvrdo pracuje. Aj vy musíte pracovať, kým ste toho schopní a stále máte príležitosť. Každé Poverenie, ktoré Ja Dávam, je pre špecifický Plán a Účel, vzhľadom k Mojej Vôli. Moje Slová sa Nevrátia Naprázdno ku Mne, ale Uskutočnia všetko čo chcem a v Mojom Určenom Čase. Mám Plnú Kontrolu. Načasovanie znamená všetko. Životy mnohých sú v ohrození v týchto zlých dňoch. Mnohí umierajú každý deň, niektorí náhle a neočakávane a bez toho, aby boli Uzmierení a v Pokoji so Mnou, s jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Ja Som Ten, o ktorom to všetko je. Som jediná Cesta, Pravda a Život a mimo Mňa Nie je Žiaden iný a ani nikdy nebude. Sú mnohí zvodcovia, vlci v ovčích rúchach, predstierajúci byť to, kto Nie sú a od nich všetkých musíte bežať preč tak rýchlo ako len môžete, inak aj váš život môže byť v ohrození, v týchto zlých dňoch.

Buďte v Jednote so Mnou a Kráčajte so Mnou pri každom kroku Cesty tak, ako vás Oboznamujem a Vediem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Neotáľajte, Ani sa neoneskorujte za Mnou. Načasovanie teraz znamená všetko. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Ja Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam.

Duše mnohých sú v ohrození a Ja Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Nádeje na Večný Život na konci. Stále je mnoho práce, ktorú treba vykonať v tomto čase. Toto je dôvod, prečo Nesmiete otáľať, ale byť Činiteľmi a Nielen púhymi poslucháčmi, pretože dni sú zlé. Ja vás Milujem a Starám sa o vás a vy musíte Nasledovať Môj Dokonalý Príklad vo všetkom a Činiť všetko v Láske a vychádzajúc z Lásky a pretože aj vám Záleží na stratených. Toto je dôvod, prečo Nesmiete otáľať, ale Vyhľadávať, ako činiť Moju Vôľu, tak ako Ja Chcem a v Mojom Určenom Čase.

https://www.youtube.com/watch?v=Ss0WLofSBDY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...