streda 28. októbra 2020

Modlite sa!

Modlite sa! - 28. októbra 2020

Keď chcete vedieť čo musíte robiť, musíte sa Modliť, pretože dni sú zlé. Nezanedbávajte Modlitbu Ani sa neprestávajte Modliť, inak si ponesiete následky. Ja Som vždy Verný k tým, ktorí sa Modlia, ktorí Hľadajú Moju Tvár. Ja ich Vidím i Počujem. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Odpoviem v Mojom Čase. Modlite sa bez prestania. (1.Solúnčanom 5,17.)

Modlite sa jeden za druhého aby ste vydržali a zostali Mi Verní až do úplného konca. Modlite sa aj za Mojich Služobníkov, nech budú schopní pokračovať zdieľať Pravdu ako Ja Chcem a v Mojom Určenom Čase. satan Nechce, aby Pravda bola zdieľaná. je otcom všetkých lží a ničiteľom, ktorý zviedol a zničil mnohých a hľadá ďalších. Modlite sa, aby ste mu Nepadali za korisť v týchto zlých dňoch, ale aby ste boli schopní stáť až do úplného konca.

satan bude vždy skúšať urobiť všetko preto, aby ste sa Nemodlili. Musíte byť rozhodnutí Modliť sa a odolávať mu a Nedovoľovať mu prekážať vám Ani zastaviť vás od Modlenia sa. Modlitba je to, čo vy všetci musíte robiť v tomto čase. satan vie, že čas mu rýchlo beží. Modlite sa, Moje milované deti. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Modlite sa, aby Moja Vôľa bola Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

Vy všetci potrebujete Modlitbu. Modlite sa vo všetkých situáciách i okolnostiach. Keď potrebujete odpovede, vtedy sa musíte Modliť pre Prijatie odpovedí. Keď potrebujete múdrosť a porozumenie, Modlite sa. Ja Dávam Zdarma a bez akýchkoľvek výčitiek. Mnohí Nemajú, pretože sa Nemodlia! Modliť sa je tiež vaša vlastná povinnosť. Neočakávajte od druhých, že sa budú stále Modliť za vás. Musíte sa naučiť Modliť sa - a Modliť sa bez prestania aj za druhých. Začnite sa Modliť teraz a Nečakajte. Problém s mnohými je ten, že sa Nemodlia! Nemajú Dôveru k Modlitbe. Kajajte sa a odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest a budete mať Dôveru k Modlitbe. Víťazstvo je vždy zaistené so Mnou a vy všetci môžete byť víťaziacimi premožiteľmi. Modlite sa!

https://www.youtube.com/watch?v=HhcrbGN_BB0

Vďaka ti Ježišu! Amen!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...