štvrtok 24. decembra 2020

Prichádzam!

Prichádzam! vraví Pán - 23. 12. 2020


Pán povedal: "Prichádzam. Povedz im: Prichádzam. Hodina sa skončila. Prichádzam. Prichádzam si po nevestu, bez škvrnky či vrásky. Prichádzam si po verných ľudí, ktorí neodvrátili svoje oči odo Mňa. Prichádzam, Moji najdrahší, prichádzam Moji milovaní. Prichádzam, aby ste tam, kde som ja, boli naveky vo večnosti. Pánova radosť sa prejavuje v tvojom strede. Prichádzam, neodvracaj svoje oči odo Mňa, lebo prichádzam. Dokonca uprostred tvojho súženia, prichádzam v okamihu. Pripravuj sa stretnúť sa s Pánom tvárou v tvár. Kajaj sa a odvráť sa od všetkých tvojich hriechov, hodina sa skončila a Ja prichádzam.


https://www.youtube.com/watch?v=Og-7qJSeh5c

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...