streda 2. decembra 2020

Všetko je v pohotovosti, nebesia očakávajú môj povel!

Všetko je v pohotovosti, nebesia očakávajú môj povel! - 20. 11. 2020


Písmo: Rimanom 13:11 KJV: "A toto, poznajúc čas, že teraz je už neskorá hodina, aby sme sa prebudili zo spánku a vstali: lebo teraz je nám bližšie spasenie, ako bolo vtedy, keď sme uverili."


Prepis: "Čo ste zasievali, budete žať, lebo vaša skazenosť nepozná hraníc.
Či vás Moji poslovia nevarovali pred tým, čo má byť?
Namiesto odvrátenia sa od vašej skazenosti, posmievali ste sa im!
Obdobie dorovoľného pokánia sa zakrátko pominie.
Všetko je v pohotovosti, lebo nebesia očakávajú Môj povel! Čo sa začalo so šepotom vo vašom uchu, bude ohlasované kričaním zo striech. PREBUĎTE SA, MOJE DETI, LEBO VAŠE VYSLOBODENIE SA PRIBLÍŽILO, LEBO VAŠE NÁREKY DOSIAHLI K NEBESIAM!"


https://www.youtube.com/watch?v=VSuPcLumz_k

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...