pondelok 28. decembra 2020

Praví Svedkovia PRAVDY MA POZNAJÚ

Praví Svedkovia PRAVDY MA POZNAJÚ – 28. decembra 2020 – Ježišove slová k nám

Praví Svedkovia Pravdy Ma Poznajú Reálne. Preto sú schopní Svedčiť Pravdu O Mne. Každého z nich Poznám podľa ich Mena. Sú Moji. Ja Som ich Kráľom, Pánom a Majstrom. Sú v Mojej Dokonalej Vôli. Prejavujem Svoju Slávu v nich a Cez Nich a budem ešte viac v týchto Dňoch. Môžu očakávať Neočakávané a tiež vy. Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Robím ako Chcem a Kedy Chcem, veci Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné, Svojou Cestou.

Budete to vedieť, kto sú Moji Praví Svedkovia Pravdy, ktorí vám Zvestujú, že Ma Poznajú pomocou ich vlastných Svedectiev a Skúseností, ktoré mali so Mnou, pretože majú Osobný Intímny Vzťah so Mnou.

Mnohí sú Falošnými Svedkami, pretože Ma Nepoznajú, Toho, v ktorého Veria a Uctievajú, Reálne. Vyznávajú Ma len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko Odo Mňa. Sú zaneprázdnení len s mŕtvymi náboženskými praktikami, ale nemajú Žiadny Osobný Vzťah so Mnou, s Tým, o Ktorom to celé je.

Takto budete Vedieť, kto sú Moji Praví Svedkovia Pravdy, pretože budú vystupovať, pretože Ma Poznajú Reálne. Pre nich Nie Som Cudzincom. Počujú Môj Hlas, Naslúchajú Mi, Poslúchajú a Nasledujú Ma, Jedine Moju Cestu, ako ich Osobne Usmerňujem a Vediem, každý krok Cesty, aby Činili Jedine Moju Vôľu a Nie ich vlastnú, alebo tú druhých ľudí. Pretože sú v Jednote so Mnou, Zajedno v Duchu a v Pravde.

Budú tiež Vedieť a Rozpoznávať, kto sú ďalší Praví Svedkovia Pravdy, pretože oni všetci Ma Poznajú Reálne a Prijímajú Odo Mňa. Ja Som ich Zdroj Života. Obrátia svet Hore Nohami s Pravdou a to všetko Pre Moje Oslávenie. Zjavím Sa im a Prejavím Sa Cez nich. Bude to Manifestácia Mojej Pravej Cirkvi vo svete, akú predtým nebolo nikdy Vidieť Ani o nej Počuť, akú Som Chcel, aby ňou bola. Ja Mám Riadenie. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi, ako je v Nebi.

Moji Praví Svedkovia Pravdy tiež budú nenávidení a prenasledovaní falošnými Svedkami, ktorí Ma Nepoznajú, pretože sa iba domnievajú, že poznajú. Budete ich Poznať podľa ich ovocia. Vyvarujte sa dravých vlkov v ovčích šatách, ktorí zlákali mnohých preč Odo Mňa so lžami a s prázdnymi sľubmi. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Milujem vás a Záleží Mi na vás a takisto Mojim Pravým Svedkom Pravdy, ktorí Ma Poznajú. Poznajte Ma Reálne pre seba. Usilovne Ma Hľadajte, Až Kým Ma Nájdete. Za váš Vzťah so Mnou máte vašu zodpovednosť. Milujte Ma aj Ostatných a buďte Pravým Svedkom Pravdy, ktorý Ma Pozná osobne.

https://www.youtube.com/watch?v=pT9nrx7S92U


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...