sobota 26. decembra 2020

Nasledujte Ma, Moju Cestu

Nasledujte Ma, Moju Cestu – 26. decembra 2020 - od Ježiša

Musíte byť ochotní Nasledovať Ma, Moju Cestu, ak chcete byť v Mojej Dokonalej Vôli. Budem vás Sprevádzať a Viesť, na každom kroku Cesty, podľa Môjho Plánu a Účelu. Moja Vôľa Staň Sa (buď Učinená), nie vaša vlastná Alebo tá iných ľudí. Je to voľba, či chcete Nasledovať Mňa, Moju Cestu Alebo pokračovať ísť vašou vlastnou cestou. Ja nikoho Nenútim. Volám mnohých, ale nemnohí sú ochotní a rozhodnutí Nasledovať Ma, Moju Cestu, ale Koniec to oznámi.

Jestvuje cesta, ktorá sa zdá správnou mnohým, ale jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu a Koniec to oznámi, ale vtedy bude už príliš neskoro.

Teraz je čas a Nečakajte. Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nielen v niektoré dni, keď to chcete. Musíte sa rozhodnúť a túžiť Nasledovať Ma, Moju Cestu každý deň a až do úplného Konca. Je to denné Kráčanie so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde, aby ste boli schopní Uskutočňovať Moju Vôľu, podľa Môjho Plánu a Účelu. Ja Dávam každému ich vlastné Poverenia, Pokyny a Usmernenia. Mám Riadenie. Poznám Svoj Plán, Koniec Od Začiatku. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

Poďte Nasledovať Ma, Moju Cestu. Nepozerajte sa na iných, vy sa rozhodujete za seba, pretože si budete niesť následky. Nikto nechce byť sklamaný v ten Deň. Moja Cesta je jediná Cesta, ktorá Vedie k Večnému Životu. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Nasledujte Ma, Moju Cestu, Nebude to Márne. Vaša konečná destinácia záleží na ceste, na ktorej teraz ste a Koniec to oznámi.

Volám vás Nasledovať Ma, Moju Cestu. Idem Pred vami, aby som kľukaté miesta spravil priamymi a drsné miesta hladkými a otváral Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Všetky veci Vypracujem pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Dôverujte Mi a Nasledujte Ma vo Viere, berte si postupne krok za krokom a deň za dňom. Máte dnešok, Nasledujte Ma, Moju Cestu.

https://www.youtube.com/watch?v=2vUQ_rFb0xg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...