streda 23. decembra 2020

Manifestácia Mojej Pravej Cirkvi

 Manifestácia Mojej Pravej Cirkvi – 23. decembra 2020 - Ježišove Slová k nám

Budete Vídať a Zažívať Manifestáciu Mojej Pravej Cirkvi vo svete, akú doposiaľ nebolo nikdy vídať Ani slýchať, keď Nastane Predpovedané Znovuoživenie. Nie je to Orchestrované žiadnym mužom Ani ženou a nikto nezíska Slávu (Glóriu), ale Moja Sláva bude Vídaná a Zažívaná ako nikdy predtým. Ja Som Kráľ Slávy. Čo som Predpovedal, to sa Rozvinie, v Mojom Určenom Čase a všetko pre Moju Slávu.

Pripravujem Svoju Pravú Cirkev pre tento Slávny Čas. Presiahne to ľudské chápanie. Bude to posledné a večne najväčšie Oživenie a ono Prichádza a nikto Mi nebude schopný Zabrániť Ani Zastaviť Ma. Moja Moc a Moja Sláva bude Vídaná na Bezprecedentných Cestách v týchto Posledných Dňoch. Mnohí budú opäť v Bázni a Úcte ku Mne, preto, Kto Som a Preto, čo Dokážem urobiť. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený Ani Predpovedateľný. Robím veci Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené, ako Chcem a Kedy Chcem, pretože Toho Som Schopný a mám Riadenie.

Buď kráčate k tomu, aby ste boli toho súčasťou, Alebo Nie. Voľba je vaša vlastná. Moja Pravá Cirkev sú Svätí a Oddelení od ostatného sveta. Ja Nežijem v ľuďmi postavených budovách z kameňa a malty. Žijem v srdciach Mojich Milovaných synov a dcér. Vy ste Mojím Príbytkom. Ste Mojimi Bojovníkmi Pravdy a Nositeľmi Svetla a budete Demonštrovať Moc a Slávu Môjho Kráľovstva počas týchto Posledných Dní a keď Prepukne Predpovedané Oživenie. Ja Budem Pracovať Cez vás a vy budete činiť Väčšie Skutky, aké neboli nikdy predtým Vídané ani Slýchané. Bude to Manifestácia Mojej Pravej Cirkvi na Zemi, akú som Chcel, aby bola a aj nepriateľ si to uvedomí. Zmeny prichádzajú podľa Môjho Plánu a Účelu pre toto Predpovedané Znovuoživenie v týchto Posledných Dňoch. Opäť, Povedal som, buď kráčate k tomu, aby ste boli toho súčasťou, Alebo Nie a voľba je vaša vlastná. Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože čas to oznámi.

Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Buďte so Mnou Zajedno v Duchu a v Pravde, ak chcete byť Použití Mnou primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Ja Pripravujem a Vystrojujem každého Osobne pre tento čas a aby bol Použitý počas Predpovedaného Znovuoživenia, Manifestácie Mojej Pravej Cirkvi na zemi, akou ona musí byť. Vynikajúca Cesta je Vynikanie Lásky. Budete Kráčať v LÁSKE a Demonštrovať MOJU LÁSKU, ako to nebolo nikdy predtým vídať Ani slýchať. JA SOM LÁSKA. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na konci. Manifestácia Mojej Pravej Cirkvi je na dosah. Buďte Pripravení a buďte Pohotoví. Moje Prisľúbenia Nikdy Nezlyhávajú. Moje Slovo sa Nevráti ku Mne Naprázdno, ale Uskutoční všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Určenom Čase. Tí ktorí majú uši na počúvanie budú počuť a Rozumieť.

“Hľa, Pošlem vám Proroka Eliáša, Pred Príchodom Veľkého a Hrozného Dňa Pánovho. 6 A on Obráti srdcia otcov k deťom, A srdcia detí k ich otcom, Aby Som Neprišiel a Nezasiahol zem s Kliatbou.” Malachiáš 4:5-6.

“16 Ale toto bolo rozprávané Prorokom Joelom: 17 A Udeje sa v Posledných Dňoch, Vraví Boh, Že Vylejem Môjho Ducha na každé telo; Vaši synovia a vaše dcéry majú Prorokovať, Vaši mladíci majú vídať vízie, Vaši starci majú snívať sny. 18 A na Mojich Služobníkov a na Moje Služobnice Vylejem Môjho Ducha v Tých Dňoch; a majú Prorokovať. 19 Ukážem Divy Hore v Nebi A Znamenia dole na zemi: Krv a Oheň a Paru dymu. 20 Slnko sa zmení v temnotu, A mesiac na krv, Pred Príchodom Veľkého a Úžasného Dňa PÁNOVHO. 21 A má sa Udiať, Že ktokoľvek Zavolá Meno PÁNOVO, Bude Zachránený.” Skutky 2:16-20.

https://www.youtube.com/watch?v=7398VBm16gE


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...