streda 2. decembra 2020

Ježiš prichádza späť! Hrozná sú zrelé, hrozná hnevu. Čas na žatvu!

 Ježiš prichádza späť! Hrozná sú zrelé, hrozná hnevu. Čas na žatvu! - 26. 11. 2020

Písmo: Joel 3: 13 Priložte srp, lebo dozrela žatva! Poďte, zídite, lebo lis je plný, pretekajú kade, pretože ich skazenosť je veľká. 14 Davy, davy ľudí zhromaždené v údolí rozhodnutia: lebo Deň Hospodinov je blízko v údolí rozhodnutia. 15 Slnce a mesiac sa zatmejú a hviezdy stiahnu svoj lesk. 16 A Pán bude hlasno volať zo Siona a vydá svoj hlas z Jeruzalema; a nebesia aj zem sa budú chvieť, ale Pán je útočiskom svojmu ľudu a pevnosťou detí Izraela. 17 Tak sa dozviete, že ja Pán som váš Boh, prebývam na Sione;...

Prepis: Žatva dozrela. Ženci očakávajú Môj povel, aby sa zahnali kosou. Hrozná sú zrelé - hrozná hnevu - za prelievanie nevinnej krvi. Môj súd prichádza s ohňom. Terajšia skazenosť na Zemi je väčšia než bola vídať v Sodome a Gomore. Posmievači a znevažovači s drzými jazykmi - umlčím ich s Mojimi slovami. Strach pred Pánom je začiatkom múdrosti. Kdeže sú vaši múdri muži? Vyznávajte vaše hriechy jeden druhému. Príďte ku Mne - Moje jarmo je mäkké a Moje bremeno je ľahké. Teraz je čas volať ku Mne pre odpočinok. Kajajte sa a modlite, aby ste boli hodní uniknúť prichádzajúcemu hnevu. Ušetrím len pár spravodlivých pred ohňom súdu.

https://www.youtube.com/watch?v=gBEab29zvaw


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...