pondelok 27. júla 2020

Zmeny

Slová Ježišove k nám:

Zmeny – 27. júla 2020

Vždy budú bývať zmeny, pretože nič nie je nemeniteľné, okrem Mňa. Ja Sa Nemením. Som Schopný Meniť veci. Čas sa môže meniť a tiež obdobia. Ja Mám veci pod Kontrolou. Poznám Koniec od Začiatku a aj všetky Zmeny, ktoré sa stanú v týchto posledných dňoch. Nejestvuje nič čo Nepoznám. Preto môžem Odhaľovať Zmeny dokonca Vopred.

To je dôvod, prečo musíte Kráčať so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu. Oddajte sa Môjmu Duchu. Musíte byť podobní vetru. Keď fúka, neviete odkiaľ prichádza a kam ide. Môže aj meniť smer a to je to, akí musíte byť. Ochotní meniť sa a prijímať zmeny, konať a chodievať tam, kam vás Posielam, aby ste Slúžili Môjmu Plánu a Účelu tak, ako Ja Chcem a v Mojom Čase.

Vy všetci sa tiež musíte meniť a prijímať zmeny, aby ste sa Mi stávali viacej podobní. Musíte byť zrkadlovým Obrazom Lásky ako som Ja a to všetko pre Moje Oslávenie. Ste Mojimi Reprezentantami vo svete a musíte byť odlišní, zmenení aby ste boli Mojimi deťmi Svetla a Nie temnoty, akými ste bývali.

Mnohí Nie sú ochotní prijímať zmeny Ani byť zmenení. Ja nikoho Nenútim. Všetci máte slobodnú vôľu a vyberáte si pre seba. Buďte rozumní a Nie pochabí.

https://www.youtube.com/watch?v=zt2BaGd3cyI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...