utorok 7. júla 2020

Buďte Naplnení

Od Ježiša:

Buďte Naplnení – 7. júla 2020

Musíte byť naplnení, nezáleží na vašich okolnostiach. Ja mám veci pod Kontrolou. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní vzhľadom k Môjmu Plánu a Účelu. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Majte Vieru vo Mňa preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Činím čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené.

Mnohí Nie sú naplnení. Nežijú v naplnenosti. Vždy sa sťažujú, nikdy nie sú uspokojení s čímkoľvek. Buďte odlišní a buďte naplnení vo všetkým okolnostiach. Buďte príkladom naplnenosti pre iných. Skúšky a súženia budete mať. Vaša Viera bude skúšaná, mnohokrát a rozličnými spôsobmi.

Musíte sa učiť byť naplnení v týchto dňoch. Žite Život v plnosti. Vkladajte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Toto putovanie je len dočasné. Ja Som vždy s vami. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím.

Nasledujte Ma vo Viere, postupne po krok za krokom. Ja Idem Pred vami, aby som spravil kľukaté miesta priamymi, drsné miesta hladkými a aby som otváral Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Buďte vždy naplnení a majte Vďačné srdce ku Mne, vášmu Abba Otcovi, ktorý vás Miluje a Stará sa o vás. Nikdy Nezanechám Mojich Vlastných. Som vždy Verný a Dôveryhodný.

https://www.youtube.com/watch?v=XhKfWXhxvFE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...