piatok 17. júla 2020

Poverenia

Ježišove slová k nám:

Poverenia – 17. júla 2020

Ja Dávam Poverenia každému jednému z vás, ktorí ste ochotní splniť vašu úlohu v Mojom Večnom Kráľovstve, podľa Môjho Plánu a Účelu a všetko pre Moje Oslávenie. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Prijímajte vaše Poverenia jedine odo Mňa. (Gal.1,10; 1.Sol 2,4; Sk.5,29; Rim.12,1-2; Ján 5,44)

Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte Moje Pokyny a Usmernenia, aby ste tak mohli Splniť vaše Poverenia, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu.

Moje Volanie a Moje Dary sú Neodvolateľné. Vy všetci vydáte účet za vaše vlastné skutky a ponesiete si následky. (Rim.14,12) Ja Nijako Neuprednostňujem ani Neukracujem. Buďte ochotní a použiteľní pre konanie vašej úlohy. Čakajte Trpezlivo na Mňa pre vaše Poverenia a Pokyny. *Neskúšajte ísť predo Mnou Ani sa Neoneskorujte za Mnou.* Čas je esenciálny v týchto dňoch. Nasledujte Oboznamovanie a Vedenie pri každom kroku Cesty, vtedy budete v Mojej Dokonalej Vôli a budete schopní činiť vaše Poverenia tak ako Ja Chcem a kedy Chcem. Vyhľadávam úplnú Poslušnosť od všetkých a Nielen od niektorých z vás.

Neotáľajte na mieste pri vašich Povereniach. Dni sú zlé. Mnohí zomierajú každý deň bezo Mňa, niektorí náhle a neočakávane. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Ja Milujem všetkých a Starám sa o všetkých. Milujte Mňa i vášho blížneho ako samých seba a konajte každé Poverenie z Lásky.

Je mnoho nových Poverení. Pýtajte si a Prijmete. (Matúš 7,7) Buďte činiteľmi a Nie len púhymi poslucháčmi, inak len klamete samých seba. Ja Vyhľadávam robotníkov pre plnenie Mojich Poverení. (Jakub 1,22; Ján 4,23-24; Matúš 7,24-29)


https://www.youtube.com/watch?v=nBduELl80kQ



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...