štvrtok 23. júla 2020

Pevne sa snažte

Slová od Ježiša k nám:

Pevne sa snažte – 23. júla 2020

Musíte sa pevne snažiť, aby ste boli schopní Vstúpiť Cez Úzke Dvere v onen Deň, pretože mnohí sa o to pokúsia, ale Nebudú toho schopní. Poviem mnohým v onen Deň, Choďte Preč, Ja som vás nikdy nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. Nedajte sa nikým oklamať so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo.

Ja Som Sa Nezmenil. Vy všetci sa musíte pevne snažiť Meniť sa, pretože jedine čistí v srdci Ma Uvidia. Ja Som Svätý a vy musíte byť tiež Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí. Ja Nijako Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Nebuďte oklamaní.

Jestvuje cesta, ktorá sa mnohým vidí správna, ale jej koniec vedie len k večnému zatrateniu.

Musíte sa pevne snažiť Nasledovať Ma, jedine Moju Cestu, ak chcete mať Nádej na Večný Život na konci. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Som Jediný, kto vám Dovolí Vojsť alebo vás Odmietne. Musíte sa pevne snažiť, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli, Potešiteľní Mne, tak aby som vás Našiel Hodných v onen Deň pre Vstúpenie do Neba. Milujem vás a Starám sa o vás.

Pevne sa snažte byť úspešní. Nikto nechce byť sklamaný. Naprávajte vaše cesty, dni sú zlé.

https://www.youtube.com/watch?v=d85S0YJbb3A

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...