streda 15. júla 2020

Dôverujte a Vytrvajte

Slová Pána Ježiša k nám:

Dôverujte a Vytrvajte – 14. júla 2020

Musíte Mi Dôverovať a Vytrvať trpezlivo až do úplného konca, aby ste mali Nádej na Večný Život.

Nádej vo Mňa Nezlyháva Ani Nesklamáva. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Vytrvávajte a Nasledujte Ma, Moju Cestu až do úplného konca, tak ako vás Oboznamujem a Vediem Ja Osobne, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli.

Nestrácajte nádej Ani sa nevzdávajte Mňa, inak to všetko bude márne. Skúšky a Súženia budete mať. Vaša Viera bude skúšaná, mnohokrát a rozličnými spôsobmi v týchto zlých dňoch. Buď pevní, nepohnuteľní a Dôverujte Mi preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Robím to čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené. Ja Sa Nemením. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Majte Vieru vo Mňa, Dôverujte a Vydržte, Nebude to márne. Vaša Vernosť bude Odmenená.

satan váš protivník bude skúšať svoje maximum až do úplného konca, aby ste stratili nádej a vzdali sa Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Nepadajte mu za korisť. Zostávajte si udržiavať kurz. Dôverujte Môjmu Plánu a trpezlivo Vytrvajte. Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu, až do úplného konca. Moja Cesta je jediná Cesta, ktorá vedie k Večnému Životu. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Dôverujte Mi a Vytrvajte až do úplného konca. To Najlepšie má ešte len Prísť. Nebudete sklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=5m5J1XBI4HI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...