sobota 18. júla 2020

Nasledujte Ma

Slová Ježišove k nám:

Nasledujte Ma – 18. júla 2020

Ak chcete dosiahnuť správnu konečnú destináciu a Nebyť sklamaní, potom musíte Nasledovať Ma až do úplného konca. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život a mimo Mňa nie je Žiaden iný a ani nikdy nebude.

Mnohí sú zvedení a v temnote, pretože Nenasledujú Mňa, ale cudzincov, tých, pred ktorými som vás všetkých Varoval, aby ste od nich utiekli.

Ak nechcete byť oklamaní a odvábení preč odo Mňa v týchto dňoch, potom musíte Nasledovať Ma, jedine Moju Cestu, každý krok Cesty, tak ako vás Oboznamujem a Vediem Ja Osobne. Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte jedine Moje Inštrukcie a Usmernenia. Ja Som váš jediný Bezpečný Prístav v týchto dňoch. Dni sú zlé. satan vie že jeho čas sa rýchlo kráti. Zvábil už mnohých preč odo Mňa so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami, pomocou vlkov v ovčích rúchach. Nepadajte im za korisť.

Zostávajte so Mnou a Nasledujte Ma, potom Nebudete sklamaní a Nebude to márne. Ja Idem Pred vami, aby som spravil kľukaté miesta priamymi, drsné miesta hladkými a aby som Otváral Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu.

Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Zapierajte sa, dvíhajte váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu, až do konca. Vtedy budete mať Nádej na Večný Život.

https://www.youtube.com/watch?v=O9p-y6Saj5A

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...