streda 29. júla 2020

Pokoj

Slová od Pána Ježiša k nám:

Pokoj – 29. júla 2020
Vy všetci môžete byť v Pokoji so Mnou a zažívať Môj Pravý Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Vo svete nebude Žiaden pravý pokoj bezo Mňa, Princa Pokoja. Mnohí si vyberajú milovať tmu viac ako Svetlo a to je dôvod, prečo ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Nie sú v Pokoji so Mnou, ale sú v Nenávisti ku Mne a pokiaľ neučinia pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, budú si niesť následky.

Buďte odlišní, buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou a aj s ostatnými. Mnohí Nie sú v Pokoji so Mnou Ani s ostatnými a to je dôvod, prečo svet je vo virvare. Sú neposlušní, pretože NeMilujú Mňa Ani svojich blížnych ako seba samých, tak ako som to Prikázal vám všetkým, aby ste konali. Láska Nie je možnosť ale Prikázanie. Ja musím byť vaša Prvá Láska a ak Ma pravdivo Milujete, budete mať Lásku aj pre ostatných. Budete Milovať a Nie nenávidieť, žehnať a Nepreklínať. Budete zaobchádzať s druhými rovnakým spôsobom, akým chcete aby aj oni zaobchádzali s vami, všetko z Lásky a pretože vám na nich Záleží. Buďte vždy pamätliví, že ste Moji Reprezentanti vo svete.

Buďte Mierotvorcami. Odpúšťajte a žite v Pokoji s ostatnými.

https://www.youtube.com/watch?v=xEzlCP4Z4kE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...