nedeľa 5. júla 2020

Zakrátko príde vaša voľba, vezmete si značku?

Varovanie nám od Pána Ježiša:
Zakrátko príde vaša voľba, vezmete si značku? - 5. 7. 2020
1. Timotejovi 4:1-2 "Ale Duch výslovne hovorí, že v neskorších časoch odstúpia niektorí od viery, ktorí budú počúvať bludných duchov a učenia démonov, hovoriacich v pokrytectve lož, majúci žhavo poznačené vlastné svedomie"

Buďte triezvej mysle, SATAN infiltroval cirkev ľudí. Tí, ktorí sú bez múdrosti, poznania a porozumenia, ho teraz nasledujú bez kladenia si otázok. Stojí pred nimi vysoký a pyšný, pretože ich oči sú zatvorené pre PRAVDU, nemôžu ho vidieť. Rozpráva s jazykom hada, pritom oni ho nemôžu počuť. Učí odlišné EVANJELIUM. Varoval som vás už od začiatku, čo by sa malo udiať v posledných dňoch. Tí čo majú oči a uši môžu vidieť, ako sa Jánovo Zjavenie postupne odkrýva pred ich vlastnými očami. Moje oči prehľadávajú Zem. Vídam, čo je nevysloviteľné. Počúvam rúhanie. JA SOM všade. Všetko vidím. Ani jeden nemôžu skryť ich myšlienky alebo skutky predo Mnou. ŠELMA a FALOŠNÝ PROROK spojili sily. Zatiaľ čo súd dopadá na skazený svet, JA SOM ZOSMIEŠŇOVANÝ. Môj pohár hnevu preteká. Buďte ostražití, diabol sa túla po Zemi a hľadá, koho môže zožrať. Neprestajne sa modlite. Zakrátko príde vaša voľba. Vezmete si ZNAČKU? Nebuďte oklamaní, Utečte z NESVÄTEJ Cirkvi človeka teraz, kým je ešte trocha času. JA SOM PRI VAŠICH DVERÁCH!

preložené zo  Soon your choice will arrive, will you take the mark?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...