sobota 20. júna 2020

Slová Pána Ježiša: Vopred – 20. júna 2020

Vopred – 20. júna 2020

Ja Som Ten, ktorý vám Ukazuje a Hovorí veci Vopred, pretože Poznám Koniec od Začiatku. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten ktorý je, ktorý bol a ktorý má Prísť v Zasľúbenom čase vo Veľkej Sile a Sláve. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Dosiahnu všetko čo Chcem, tak ako to Chcem a v Mojom Čase. Ja Mám Kontrolu.

Dobre si zvážte Moje Varovania a veci, ktoré vám Oznamujem Vopred. Nebudete vo tme, pretože Ja Som vaše Svetlo, ak zostávate so Mnou a Kráčate v Mojom Svetle. Ja Som Svetlo sveta. Mnohí si vyberajú milovať tmu a kráčať vo tme a to je dôvod, prečo ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Ja Odhaľujem a Osvetľujem ich zlé skutky, dokonca Vopred. Nič nie je skryté predo Mnou. Všetko Vidím a Počujem. Vy všetci ste večne Predo Mnou, Spravodliví i skazení. Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky.

Nebojte sa skazených. Ja Odhaľujem a Osvetľujem ich, dokonca Vopred, to kto skutočne sú a Nie to, kým predstierajú byť. Je to hanebné, čo mnohí robia a plánujú urobiť. Sú v Nepriateľstve so Mnou a Nie sú Mi Potešiteľní. Pokiaľ neučinia pokánie a neodvrátia sa od všetkých ich skazených ciest, zahynú.

Volajte ku Mne, Moje deti a Ja vám Ukážem a Poviem o veciach Vopred, veci o ktorých vy Neviete. Verte a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Milujem a Starám sa o vás. Majte Vieru vo Mňa, v to kto Som a v to čo Dokážem urobiť.

https://www.youtube.com/watch?v=4BtnutmtBDg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...