piatok 19. júna 2020

Tí ktorí Vytrvajú – 19. júna 2020

Ježišove slová k nám: Tí ktorí Vytrvajú – 19. júna 2020

Musíte byť pevní, pretože len tí, ktorí Vytrvajú do konca, budú Zachránení. Máte Nádej na Večný Život, aby ste trávili večnosť so Mnou. Nebudete sklamaní a Nebude to márne.

Tí ktorí Nie sú ochotní Ani Rozhodnutí Vytrvať, budú sklamaní a všetko to bude márne a budú mať za to viniť len samých seba. Nemajú Žiadnu Nádej na Večný Život na konci. Je to voľba. Všetci máte slobodnú vôľu. Vaša Viera bude skúšaná mnohokrát a rozličnými spôsobmi v týchto zlých dňoch. Majte Vieru vo Mňa, v to kto Som a v to čo Dokážem robiť.

Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Nie v padajúcich mužov a ženy. Ja Som Dôveryhodný a vždy Verný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú.

Poznajte Ma Reálne pre seba. Za váš Vzťah so Mnou máte vašu zodpovednosť. Všetko je to medzi Mnou a vami. Ak Ma Poznáte, Toho o ktorom to všetko je, tak budete Vytrvávať, až do úplného konca.

Buďte Rozumní, Vytrvávajte a buďte Oddelení. Pripravujte sa, lebo dni sú zlé. Skazenosť sa rozrastá, pretože mnohí si vyberajú milovať tmu viac než Svetlo a kvôli tomu sú ich skutky zlé a Nie Dobré. Nazývajú zlé dobrým a dobré zlým, pokladajú tmu za Svetlo a Svetlo za tmu. Nemilujú Ma Ani svojho blížneho ako seba samých. Sú neposlušní, deťmi temnoty a Nie Mojimi deťmi Svetla. Nebuďte zvedení. Nie každý, kto Mi vraví "Pane, Pane", Ma Uvidí. Poviem mnohým v onen Deň, "Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť." NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. Buďte odlišní, buďte oddelení, Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma až do úplného konca. Musíte Vytrvávať a Zostávať so Mnou. Ja Som vaša jediná Nádej. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. (Matúš 7,21; 24,12; 2.Korinťanom 6,14+17; atď.)

https://www.youtube.com/watch?v=2XZzNdA83_8

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...