utorok 8. júna 2021

Buďte Pripravení a Buďte Prichystaní na Posledný Čas

Buďte Pripravení a Buďte Prichystaní na Posledný Čas - 8. júna 2021 - Slová Ježišove k nám

Každý musí byť Pripravený a byť Prichystaný na Posledný Čas. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Čas je podstatný v týchto dňoch, lebo dni sú zlé a životy mnohých sú v ohrození. satan vie, že jeho čas sa teraz rýchlo kráti. Bol Mnou Osvetlený a Zjavený a je zúrivý. Kvôli tomuto budete rovnako viacej nenávidení, prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Mne. satan i všetci tí, ktorí mu zapredali svoje duše, oni všetci nenávidia Mňa i vás, ktorí Patríte ku Mne a k Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré nie je svetské, ale je Oným jediným Kráľovstvom, ktoré bude Trvať Naveky Vekov.

Nebojte sa Ani Nezúfajte, pretože poznáte čas, v ktorom ste. Buďte vždy na Stráži, Všímaví a Modliaci sa a Oblečte si Moju Plnú Výzbroj každý deň, aby ste boli schopní obstáť proti všetkým úkladom satana v týchto zlých dňoch. on reve ako lev, hľadajúci koho môže zožrať. Nepadnite mu za korisť. Buďte vždy Ostražití.

Pripravujte a Strážte si vaše srdce viac ako čokoľvek iné. Buďte vždy Duchovne Pripravení, Nachystaní, Potešiteľní Mne, aby som vás Našiel za Hodných v Ten Deň, pretože Nikdy neviete, kedy to môže byť váš Čas. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Buďte vždy Prichystaní a Hodní, pretože Nie každý, kto Mi Vraví Pane, Pane, Ma Uvidí, Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte Oklamaní. Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vás ktorí robíte neprávosť. Z tohto dôvodu musíte byť Pripravení a byť Prichystaní, Hodní Mňa, pretože nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nedajte sa kýmkoľvek Zviesť, so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Buďte Svätí, lebo Ja Som Svätý.

Milujem vás a Starám sa o vás. Preto vás Varujem, aby ste boli Pripravení a boli Prichystaní na Posledný Čas. Bol Predpovedávaný. Je to Biblické. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Splnia všetko Čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Všetko má svoj Čas. Ja Všetko Riadim. Poznám Koniec Od Začiatku. Preto vám Môžem Zjavovať Veci, dokonca Vopred. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Ja Bdiem Nad vami. Som váš Jediný Bezpečný Prístav v týchto zlých dňoch. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Jedine Mňa, keď vás Osobne Oboznamujem a Vediem, každý krok Cesty, až do úplného Konca. Koniec Príde, pre niektorých skôr ako očakávajú. Buďte Pripravení a Buďte Prichystaní na Koniec, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=hzsJ0yob-IQ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...