utorok 29. júna 2021

Pretváram

Pretváram - 29. júna 2021 - Slová Ježišove k nám

Pretváram tých, ktorí sú ochotní, Na Moju Podobu, aby ste Mi mohli byť Potešiteľní a Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva a prinášať veľa Dobrého Ovocia, Hodného Pokánia, pretože neSvätí, bezBožní, neSpravodliví Ma NeUvidia Ani NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. Ja Sa Nemením. Som Svätý a vy musíte takisto byť Svätí.

Preto Volám hriešnikov k Pokániu, aby sa Odvrátili od všetkých svojich skazených ciest. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie.

Nedajte sa nikým zviesť so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Kvôli tomuto Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí činíte neprávosť. Poznajte Ma, Toho, O Ktorom to všetko je, Reálne, potom budete v Bázni a Úcte ku Mne, preto, Kto Skutočne Som a preto, Čo Dokážem Urobiť. Nebojte sa tých, ktorí môžu iba zabiť vaše telo, ale Bojte sa Mňa, Toho Jediného, Ktorý Dokáže Uvrhnúť Do Pekla Na Večnosť. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Som Jediný Spravodlivý Sudca a Súdim Vždy Čestne a Správne. Buďte Rozumní a Nie pochabí.

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi. Buďte Uzmierení a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, Jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Bezo Mňa nebude vo svete Žiadny pokoj, iba virvar. Práve toto teraz zažívate a blížiac sa ku Koncu sa to zhorší. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Mnohí si volia milovať tmu viac ako Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré.

Buďte odlišní, buďte Svetlom vo tme, inak len klamete sami seba. Nemôžete byť rovnakým mužom či ženou, akými ste zvykli byť. Musíte sa Meniť na Dobrých. Jedine Čistí v srdci Ma Uvidia. Preto si strážte vaše srdce viac ako čokoľvek iné. Buďte vždy Pohotoví, Potešiteľní Mne a Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=PLbt2aWeICk


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...