štvrtok 24. júna 2021

Jasné Rozdelenie

Jasné Rozdelenie - 24. júna 2021 - Ježišove slová k nám

Bude tu Jasné Rozdelenie medzi tými, ktorí Slúžia Mne a tými, ktorí slúžia satanovi. Medzi tými, ktorí Patria k Môjmu Večnému Kráľovstvu a tými, ktorí patria k satanovmu kráľovstvu. Stane sa to ešte zrejmejšie v týchto dňoch, lebo dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti.

Musíte byť Oddelení od ostatného sveta. Všetci ste stále vo svete, ale ako Moje Milované Deti Nie ste svetskí. Patríte Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je svetské. Vykúpil som vás. Zaplatil som Výkupné, Najvyššiu Cenu za vás, S Mojou Krvou, Na Kríži, Z Lásky. Nepatríte už viac sebe ale Mne. Ste Mojím Svätým Chrámom. Môj Duch Žije vo vás. Buďte Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma nikto neuvidí, jedine čistí v srdci. Strážte si vaše srdce viac ako čokoľvek iné v týchto dňoch, lebo dni sú zlé.

Nebuďte oklamaní a Nedajte sa nikým oklamať so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Musíte byť Svetlom vo tme a Nebyť sami tmou, akými ste zvykli byť, inak len klamete seba. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Z toho dôvodu Poviem mnohým v ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vás ktorí činíte neprávosť. Jasné Rozdelenie medzi Spravodlivými a skazenými. Buďte Spravodliví, pretože Ja Som Spravodlivý a Nemením sa. Vy všetci sa musíte Meniť, byť Premenení Na Moju Podobu, aby ste Mi boli Potešiteľní. Ja Som Jediný Spravodlivý Sudca a Súdim Čestne a Správne, pretože Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky.

Jasné Rozdelenie sa teraz deje vo svete a bude zrejmé to, ktorí sú tí Pre Mňa a ktorí sú tí Proti Mne. Tí, ktorí Ma Pravdivo Milujú a tí, ktorí Ma Nenávidia. Beda tým, ktorí nazývajú zlé dobrým a Dobré zlým a ktorí pokladajú tmu za svetlo a Svetlo za tmu. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Bude to Hrozná Vec Padnúť Do Mojich Rúk. Ja Som Láska, ale Som Aj Stravujúci Oheň k Mojim Protivníkom. Kajajte sa, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu, pretože tu bude Jasné Rozdelenie a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=X3SNHbtNWLg


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...