sobota 26. júna 2021

Moja Nevesta

Moja Nevesta - 26. júna 2021 - Ježišove slová k nám

Moja Nevesta Patrí Mne. Je Mi Zasnúbená. Je Mi vždy Verná, pretože je v Oddanom Vzťahu Lásky So Mnou. Je Svätá, Nepoškvrnená, bez akejkoľvek Škvrnky alebo Vrásky. Pripravujem ju pre Seba, aby Mi bola Potešiteľná, pre Onen Veľký a Slávny Deň, ktorý Príde v Zasľúbenom Čase. Ten Deň Príde. Buďte vždy Prichystaní. Ten Deň Je Len pre Hodných, pre Moju Pravú Nevestu.

Charakteristiky Mojej Pravej Nevesty Nie sú rovnaké ako tie svetskej nevesty. Nebuďte oklamaní a Nedajte sa nikým oklamať, so lžami a s prázdnymi sľubmi, potom budete Sklamaní a budete za to musieť viniť len samých seba v Ten Veľký a Slávny Deň. Nevesta, ktorú predstavuje svetu hollywood, Mi Nie je Potešiteľná Ani Hodná Mňa. Používajte rozlišovanie. Buďte Rozumní a Nie pochabí.

Dobre si to Zvážte, keď vás Varujem, všetko je to z Lásky a pretože Som Starostlivý. Som Jediný, kto Rozhoduje o tom, kto bude Moja Pravá Nevesta a Nikto iný. Moja Nevesta bude Svätá, pretože Ja som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, Jedine Čistí v srdci. Buďte Hodní, pretože Ten Deň to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=0dQrNRsxjQw


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...