nedeľa 27. júna 2021

Nemorálni

Nemorálni - 27. júna 2021 - Ježišove slová k nám

Svet je plný nemorálnosti, nemorálnych mužov a žien, mladých i starých, všetci sú si podobní. Nazývajú zlé dobrým a Dobré zlým, pokladajú tmu za svetlo a Svetlo za tmu. Oni všetci Zahynú, ak neučinia Pokánie a neOdvrátia sa včas od všetkých svojich skazených ciest. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika, preto stále Volám hriešnikov k Pokániu. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie.

Nebuďte Oklamaní Ani sa nedajte nikým Oklamať so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Nemorálni Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nie sú Mi Potešiteľní, Ani Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva, ak nie sú ochotní Kajať sa. Každý má slobodnú vôľu, ale taktiež si ponesie následky.

Mnohí majú spálené svoje svedomie a preto sú Nemorálni. Zahynú, ak neučinia Pokánie. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Som Jediný Spravodlivý Sudca a vždy Súdim Čestne a Správne.

Smutné je, že nemorálni nemajú Žiadnu hanbu a dokonca ani nevedia, ako sa červenať. Nemorálni sú všade. hollywood, celebrity a mnohí ďalší sú dokonalým príkladom nemorálnosti, nemorálni muži a ženy, napodobňovatelia satana, ktorý je ich otcom. Mnohí zapredali svoje duše satanovi a preto sú plní nemorálnosti. Nemorálnosť sa bude rozrastať v týchto dňoch, pretože dni sú zlé a takýto je čas, v ktorom ste.

Buďte odlišní a oddelení. Buďte Mojimi Napodobňovateľmi. Buďte Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, iba Čistí v srdci. Strážte si vaše srdce viac ako čokoľvek iné, pretože dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti a je otcom všetkej nemorálnosti. Nepadajte mu za korisť. satan reve ako lev hľadajúc, koho môže zožrať. Buďte vždy všímaví a Modliaci sa, Potešiteľní Mne. Prinášajte ovocie Hodné Pokánie, pretože strom je poznať podľa jeho ovocia.

https://www.youtube.com/watch?v=Tl9ftC9fpXk


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...