piatok 25. júna 2021

Oddaný Vzťah Lásky

Oddaný Vzťah Lásky - 25. júna 2021 - Ježišove slová k nám

Musíte byť v Oddanom Vzťahu Lásky So Mnou, S Tým, O Ktorom to celé je. Je to voľba. Ja Nikoho Nenútim. Vy všetci máte slobodnú vôľu a každý z vás sa rozhoduje za seba. Milujem vás a Starám sa o vás. Chcem a Túžim za tým, aby každý bol v Oddanom Vzťahu Lásky So Mnou, ale mnohí v ňom Nie sú. Preto Mi Nie sú Verní Ani Nie sú v Mojej Dokonalej Vôli.

Mnohí sú zaneprázdnení iba s mŕtvymi náboženskými praktikami. Nie sú v Oddanom Vzťahu Lásky So Mnou. Iba O Mne Vedia, z čítania a z počúvania od iných ľudí. Veria V to a Uctievajú to, čo Nepoznajú Reálne, pretože im chýba Oddaný Vzťah Lásky So Mnou. Ja Hľadám Pravých Uctievačov, ktorí Ma Uctievajú v Duchu a v Pravde.

Ak máte Odddaný Vzťah Lásky So Mnou, budete v Jednote So Mnou, Zajedno v Duchu a v Pravde. Moja Vôľa Bude Učinená, Nie vaša vlastná alebo vôľa iných ľudí. Budete vždy Hľadať, ako byť v Mojej Dokonalej Vôli, Mne Potešiteľní.

Musíte byť ochotní úplne sa Mi Odovzdať, z Lásky. Byť vždy Verní Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu. Toto je Mi Potešiteľné. Preto buďte v Oddanom Vzťahu Lásky So Mnou. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Budem vás Sprevádzať a Viesť, na každom kroku Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je ona v Nebi. Majte Vieru vo Mňa a Oddaný Vzťah Lásky.

Podriaďte sa úplne Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu, v Oddanom Vzťahu Lásky, Potešiteľní Mne a Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva, pretože Koniec to oznámi.

Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vás ktorí činíte neprávosť. Čo Poviem vám? Na tomto vám musí záležať. Na Oddanom Vzťahu Lásky So Mnou.

https://www.youtube.com/watch?v=IdtgNmYOeR0

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...