štvrtok 9. decembra 2021

Túžme Poznať Ježiša

9. decembra 2021

Musíme Túžiť Poznať Ježiša Reálne pre seba. Záleží to Úplne na nás. Máme slobodnú vôľu a vyberáme si pre seba. Jediný, koho za to budeme musieť viniť na Konci, sme my sami a Koniec to oznámi, kde budeme tráviť Večnosť.

Za náš Vzťah S Ježišom, Poznanie Ho Reálne, Nemá Zodpovednosť niekto iný, len my sami. Musíme byť Rozumní a Nie pochabí. Ak sme seriózni a Usilovne Hľadáme Ježiša, potom Ho Nájdeme. On nikoho Neuprednostňuje Ani Neukracuje. Vždy Verne plní Svoje Prisľúbenia. Odmeňuje tých, ktorí Ho Túžia Poznať Reálne. On je vždy k dispozícii, vo dne i v noci pre každého. Nezáleží na tom, kde ste. Nemáme žiadnu výhovorku. Nepotrebujeme mať k tomu žiadny komunikačný systém ani si nepotrebujeme k tomu plánovať žiadne schôdzky. Záleží to úplne na nás.

Mnohí sa zaoberajú len s Náboženstvom, mŕtvymi náboženskými praktikami a mnohými inými vecami. Vyznávajú Ježiša len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko od Neho. Veria V to a Uctievajú to, čo Nepoznajú. Žiaľ mnohí boli zlákaní preč od Ježiša so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Dúfajme že ďalší sa prebudia pre Pravdu a budú tiež Túžiť Poznať Ježiša Reálne. Nikoho nemôžeme nútiť. Musia byť ochotní Hľadať Ježiša preto, že Ho taktiež Túžia Poznať Reálne.

Každý môžeme Zažívať Ježiša Reálne. Musíme Hľadať, aby sme mali naše vlastné Stretnutia s Ním a Počuli od Neho pre seba. Ježiš Povedal, že budeme Žiť z Každého Slova, ktoré Vychádza Z Jeho Úst. Musíme Túžiť Počuť Ježiša Osobne Rozprávať nám, že nás Miluje a že nás Nikdy Neopustí Ani Nezanechá a mnohé ďalšie Veci, ktoré On Chce, z Lásky a pretože sa o nás Stará. Aj my môžeme Poznať Ježiša, ale Záleží to úplne na nás. Nejestvuje Žiadny recept ani metóda.

Buďte seriózni a Urobte s tým sami niečo. Pokorne Hľadajte Ježiša z Lásky a Úprimného srdca a Nájdete Ho. Všetko je to medzi Ježišom a nami. Niektorí sa musia najprv stať dostatočne Zúfalí a napraviť si svoje priority, predtým ako začnú. Je to voľba.

Ježiš Žehnaj každého a drž nás v bezpečí v tomto čase.
(Kristína Boshoffová.)

„A budete Ma Hľadať a Nájdete Ma, ak Ma budete Hľadať s celým vaším srdcom.“ Jeremiáš 29:13

„Kto má Moje Prikázania a Zachováva ich, je ten, kto Ma Miluje. A ten, kto Ma Miluje, bude Milovaný Mojím Otcom, i Ja ho Budem Milovať a Zjavím Sa mu.“ Ján 14:21

https://www.youtube.com/watch?v=y938l0bgEZs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...