štvrtok 23. decembra 2021

Zakrátko pôjdem mlčky, vtedy Môj súd pokryje pevninu - vraví Pán

Zakrátko pôjdem mlčky, vtedy Môj súd pokryje pevninu - vraví Pán - 22. 12. 2021 - od sestry Barbory a brata Daniela. 

Písmo: Matúš 3:12 „Ktorý má Svoju vejačku vo Svojej ruke a prečistí Svoju humnicu a zhromaždí Svoju pšenicu do sýpky, ale plevy bude páliť neuhasiteľným ohňom.“

Proroctvo dané bratovi Danielovi: „Volal som ťa a naslúchal si. Rozprával som k tebe a poslúchol si. Moja sláva (glória) ťa obklopuje a napĺňa túto izbu. - Sledoval som na vlastné oči ohavnosť ľudí. Posielal som poslov a prorokov, aby vás varovali. Ste tvrdošijní ľudia. Zakrátko pôjdem mlčky, potom Môj súd pokryje pevninu. Neprikloním Svoje ucho k vašim nárekom o milosť. Nebesia vzplanú v ohni a Ja pozametám humnicu. Budete nájdení na Otcovej strane? Voľba je vaša. Večný život alebo večné zatratenie?“

https://www.youtube.com/watch?v=v9u7Lf-o6pg

Dnešok, 21. 12. 2021 je medzníkom v Mojom čase, vraví Pán v naliehavom proroctve - 21. decembra 2021 - od sestry Barbory

Písmo: Zachariáš 14:12 KJV „A toto bude rana, s ktorou raní HOSPODIN všetky národy, ktoré budú bojovať proti Jeruzalemu: Ich telo bude hniť, kým budú stáť na svojich nohách, a ich oči sa rozlejú vo svojich jamkách, a ich jazyk zhnije v ich ústach. 13 A stane sa toho dňa, že bude veľký zmätok od HOSPODINA medzi nimi; a každý človek uchopí ruku svojho blížneho, a pozdvihne svoju ruku proti ruke svojho blížneho.“

Proroctvo: Budú sa potácať na uliciach, poblúznení, krvácajúci z úst, oči a uší. Varovania od JA SOM boli ignorované. Pliaga, smrť a deštrukcia dopadá na národy Zeme. Vražda a samovražda bujnejú. Pach smrti sa vznáša vo vzduchu. Boháči sa skrývajú vo svojich jaskyniach a bunkroch. Chudobní zomierajú na ulici a na chodníku. Pliaga sa ďalej šíri s koncom v nedohľadne. Sklady potravín sú prázdne. Poľné plodiny sú mŕtve. Pitná voda pošla. Peniaze nemajú žiadnu hodnotu pre mŕtvych ľudí. Mŕtvi ľudia duchovne sú mŕtvymi ľuďmi fyzicky. Arogantní a pyšní preklínajú Moje meno. Prenechal som ľudí ich vlastným chtíčom, uctievaniu modiel, moci a riadeniu. Umlčím a utíšim všetky veci. Ľudia sa neukryjú pred Stvoriteľom. Človek odpovie Mne, JA SOM. Deň sa kráti, pritom však je dlhý. Dnešok, 21. december 2021 je medzníkom v Mojom čase. Pevne sa držte. Ja prichádzam rýchlo.

https://www.youtube.com/watch?v=Hk-O0Uw97s0

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...