pondelok 4. októbra 2021

Buďte Prebudení, Všímaví a Modliaci sa

Buďte Prebudení, Všímaví a Modliaci sa - 4. októbra 2021 - slová Ježišove k nám

Buďte Prebudení, Všímaví a Modliaci sa, pretože dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. reve ako lev, hľadajúci koho môže zožrať, v tejto neskorej hodine. Nepadajte mu za korisť. Zostávajte Prebudení, buďte vždy na Stráži a Ostražití a Nedovoľujte satanovi uchvátiť vás mimo Stráže. bol Odhalený a je zúrivý.

Mnohí stále rýchlo zaspávajú, preto Nie sú na Stráži, Ani Všímaví ani Modliaci sa. Preto mnohí sú stále oklamaní a vo tme, Nevediaci kam smerujú.

Jestvuje cesta, ktorá sa mnohým zdá správna, ale jej koniec vedie len k smrti, Večnému Zatrateniu. Buďte Múdri a Nie hlúpi. Nasledujte Mňa, Moju Cestu. Ja Som Tá jediná Cesta, Pravda a Život. Som váš jediný Zdroj Života.

Buďte odlišní, buďte Prebudení, Všímaví a Modliaci sa. Moji Milovaní, vy nebudete Nikdy vo tme. Ja Som vaše Svetlo. Naslúchajte Mi, Poslúchajte Ma a Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu, keď vás Osobne Usmerňujem a Vediem, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli.

Nasaďte si Moju Plnú Výzbroj každý deň, aby ste boli schopní obstáť proti všetkým úkladom satana v týchto Dňoch, pretože Dni sú zlé. satan, váš protivník, taktiež pracuje. Aj vy musíte Pracovať, kým ste toho schopní. Životy mnohých sú v ohrození a oni to ani len nevedia, Ani si to neuvedomujú.

Spáči sa musia teraz Prebudiť, skôr ako na to môže byť už navždy príliš neskoro. Dávajte Pozor, Buďte Prebudení, Všímaví a Modliaci sa. Veľké Prebudenie Pravdy sa Teraz Odkrýva, stále viac a viac, ako to bolo Predpovedané. Všetko je to Biblické. Nič nie je tajné, čo Nebude Odhalené, Ani nič Skryté, čo Nebude Známe a Nepríde na Svetlo.

Moji Milovaní synovia a dcéry Svetla, vy už viac Nie ste deťmi tmy, akými ste zvykli byť. Teraz ste odlišní. Buďte Svetlom vo tme. Milujem vás a Starám sa o vás. Dôverujte Môjmu Plánu. Ja Úplne Riadim Vesmír. Moja Vôľa bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Zostaňte Prebudení, buďte Všímaví a Modliaci sa.

https://www.youtube.com/watch?v=PcPPp8pwLYo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...