utorok 5. októbra 2021

Dospelí, Neochvejní, Pevní vo Viere

Dospelí, Neochvejní, Pevní vo Viere - 5. októbra 2021 - Slová Pána Ježiša k nám všetkým

Tí, ktorí sú Duchovne Dospelí, sú Neochvejní a Pevní vo svojej Viere. Nič ich nedokáže pohnúť. Stoja, sú nepohnuteľní. Nasledujú Ma vo Viere, každý krok Cesty, ako ich Inštruujem a Usmerňujem, aby boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa je Učinená, Nie ich vlastná alebo vôľa iných ľudí. Naslúchajú Mi, Poslúchajú a Nasledujú Ma, jedine Moju Cestu. Sú Mi Potešiteľní.

Mnohí sú stále Nedospelí, Nie Neochvejní Ani Pevní vo svojej Viere. Chcú byť celý čas kŕmení lyžicou a toto príde ku koncu, skôr alebo neskôr. Každého Viera bude skúšaná, mnohokrát a na rôznych cestách. Vezmite si toto do Pozornosti, buďte Pripravení a Prichystaní (Pohotoví).

Je načase, aby každý bol Duchovne Dospelý, aby Ma Hľadal pre seba, aby bol schopný Počuť Môj Hlas, Naslúchať Mi a Nasledovať Ma, Jedine Moju Cestu, ak chcú byť v Mojej Dokonalej Vôli. Ja nikoho Nenútim. Každý má slobodnú vôľu a vyberá si pre seba. Volám mnohých, ale nemnohí sú ochotní. Je to voľba s následkami.

Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Milujem i Starám sa o všetkých. Chcem aby bol každý Duchovne Dospelý, v Jednote So Mnou a aby Kráčal So Mnou, každý krok Cesty, tak ako ich Usmerňujem a Vediem Ja Osobne. Ale Nie každý to chce, mnohí Nie sú ochotní. Toto je príčina toho, že mnohí sú stále oklamaní a vo tme, Nevedia Ani si neuvedomujú, kam smerujú. Jestvuje cesta, ktorá sa mnohým zdá správna, ale jej koniec vedie len k smrti, k Večnému Zatrateniu.

Buďte Rozumní, buďte Duchovne Dospelí, Neochvejní a Pevní vo vašej Viere. Pracujte na vašom Osobnom Vzťahu Lásky So Mnou, pretože si zaň nesiete vašu vlastnú Zodpovednosť vy a Nie niekto iný. Všetko je to medzi Mnou a vami. Musíte Ma Poznať, Toho, V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne a Hľadať, ako byť v Mojej Dokonalej Vôli. Nejde o mŕtve náboženské praktiky. Nasledujte Ma vo Viere, jedine Moju Cestu, až do úplného Konca, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=P6m20Vh2m5g


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...