štvrtok 7. októbra 2021

Naplnenie sa Predpovedaného

Naplnenie sa Predpovedaného - 7. októbra 2021 - Slová Ježišove k nám

Ste generácia, ktorá teraz Zažije Naplnenie sa Predpovedaného, postupne viac a viac v týchto posledných Dňoch. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem, ako to bolo Predpovedané. Úplne Riadim Vesmír. Nezabúdajte na to, Kto Skutočne Som a na to, Čo Dokážem Urobiť. MOJA VÔĽA BUDE UČINENÁ NA ZEMI TAK AKO JE V NEBI. Preto očakávajte vždy Zmeny aj ono Neočakávané. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu, ako je Predpovedaný aj pre Tento Čas.

Tí, ktorí majú vidiace oči, budú Vidieť a s počujúcimi ušami budú Počuť. Odkrývanie sa Mojich Slov Dáva Svetlo a Dáva Porozumenie Múdrym. Napĺňanie sa Predpovedaného sa teraz deje, postupne viac a viac.

Tí, ktorí boli Povolaní a Vyvolení, aby Obrátili svet Hore Nohami, sú tu, ako to bolo Predpovedané. Oni Plnia Môj Plán a Účel Podľa Mojej Vôle. Odkrývanie Pravdy bude šokovať svet, postupne viac a viac v týchto Dňoch, ale zároveň Obráti svet Hore Nohami. Prebudia sa spiaci, tí, ktorí sú stále oklamaní a vo tme. PRAVDA Oslobodzuje, Nie lži.

Lebo Nič nie je Tajné, čo Nebude Odhalené, Ani nič Skryté, čo Nebude Známe a Príde to na Svetlo v Týchto Dňoch.

Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Uvidíte aj postupné Naplnenie sa Predpovedaných Prisľúbení v Týchto Dňoch a to všetko pre Moju Slávu. Stále Robím veci Nemožné, Neočakávané, Nadprirodzené a Bezprecedentné, pretože toho Som Schopný. Dôverujte Mi. Ja Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Som Nekonečný a Som Všemohúci. Nemením Sa. Spôsobujem Zmeny. Vypracúvam všetky Veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný.

Buďte vždy Ostražití a Modlite sa bez prestania. Ste v Čase Naplnenia sa Predpovedaného. Všetko je to Biblické. Buďte v Pokoji. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Majte Pravú Vieru vo Mňa. ÚPLNE RIADIM VESMÍR. Som váš Abba Otec.

https://www.youtube.com/watch?v=aciSLYrluzY


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...