sobota 2. októbra 2021

Úplne Riadim Vesmír

Úplne Riadim Vesmír - 2. októbra 2021 - Ježišove slová k nám

Úplne Riadim Vesmír. MOJA VÔĽA BUDE UČINENÁ NA ZEMI TAK AKO JE V NEBI. Nezabúdajte na to, Kto Som a Čo Dokážem Urobiť. Som Nekonečný a Všemohúci. NEMENÍM SA. Som Všemocný, Všetka Moc a Všetka Autorita Sú Moje. Stále Robím veci Nemožné, Neočakávané, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné, Mojou Cestou, pretože toho Som Schopný a Úplne Riadim Vesmír. Každý Ma Môžete Poznať Reálne, ale To Záleží na vás.

Mnohí Ma stále Nepoznajú Reálne, Toho, O Ktorom To všetko je. Chýba im Pravé Poznanie Pravdy a kvôli tomuto mnohí aj Zahynú. Mnohým Chýba Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Počúvajte Ma, Ja Stále Rozprávam. Naslúchajte Mi a budete Ma Počuť, Záleží To na vás. Buďte Pokorní a Naslúchajte a budete Žiť.

Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Zomrel som za všetkých z Lásky. Zaplatil Som Výkupné, Najvyššiu Cenu, aby som Vykúpil všetkých, S Mojou Krvou Na Kríži. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby ste sa všetci Kajali, aby ste mali Nádej na Večný Život na Konci.

Pokánie Vedie k Večnému Životu. Preto stále Volám hriešnikov aby sa teraz Kajali, pretože nebude Žiadna Milosť bez Pravého Ľutujúceho Pokánia. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Každý jeden musíte byť Uzmierení a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, Jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Každý jeden musíte Hľadať Život a Nie smrť. Je to voľba. Záleží to na vás. Buďte Múdri, Kajajte sa aby ste Žili, pretože Koniec to oznámi.

Moje Prisľúbenia Nezlyhajú. Moja Vôľa Sa Stane. Predpovedané sa teraz stále viac a viac Odkrýva. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Splnia všetko Čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem, podľa Môjho Plánu a Účelu v Určenom Čase. Dôverujte Mi. Budem Oslávený. Úplne Riadim Vesmír. Poznám Koniec Už Od Začiatku. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten, Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase, S Mocou a Veľkou Slávou.

https://www.youtube.com/watch?v=Z3ho8GIJ3-A

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...