piatok 1. októbra 2021

Poznáte Ma Reálne?

Poznáte Ma Reálne? - 1. októbra 2021 - Ježišove slová k nám

Ja Som Reálny, ale Poznáte Ma Reálne? Ja to Viem i vy to viete, nikto to nemôže predstierať. Chcem byť Reálny každému a Nielen niektorým. Pre mnohých Nie Som Reálny. Mnohí iba O Mne Vedia, z čítania z počúvania od iných a aj mnohí z nich Ma Nepoznajú Reálne. Preto Mnohí Veria V to a Uctievajú to, čo Nepoznajú. Kvôli tomuto mnohí sú oklamaní a vo tme.

Chcem byť Reálny každému, nikto nie je vynechaný. Nezáleží na tom, či ste mladí alebo starí. Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách, ale o tom, že máte váš vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou. Musíte Ma Poznať Reálne. Musíte Ma Zažívať Reálne, vo vašom vlastnom živote, vo vašom každodennom Kráčaní So Mnou. Musíte mať vaše vlastné Stretnutia So Mnou. Všetko je to medzi Mnou a vami. Musíte Mi byť Poslušní a Verní. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Nemením Sa.

Nikto Ma nedokážete Nasledovať, ak Nepočujete Ani Nepoznáte Môj Hlas, Ani Nepočujete Odo Mňa. Ja Rozprávam, ale mnohí Nenaslúchajú, Nevenujú Pozornosť. Je to voľba. Musíte Mi Naslúchať a najprv Počuť Odo Mňa a potom musíte Robiť, čo Ja Chcem a Kedy Chcem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Vždy hľadajte, ako byť v Mojej Dokonalej Vôli, byť Mi Potešiteľní. Moje Dovolenie vám, je všetko na čom záleží a Koniec to oznámi. Závisí to na vás.

Ja Som Reálny a Živý a Rozprávam. Som Kráľ kráľov, Pán pánov a Boh bohov. Každé koleno sa Skloní Predo Mnou a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán.

Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde, v Určenom Čase, s Veľkou Mocou a Veľkou Slávou. Poznáte Ma Reálne? Ste Zasnúbení so Mnou? Čakáte v Očakávaní a Pričiňujúc sa na Mňa? Ten Deň Príde v Určenom Čase. Buďte vždy Prichystaní a Hodní a Nebudete Sklamaní, pretože Ten Deň to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=A5sWLVIq3LE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...